pátek 8. dubna 2016

Turci to s dětmi tak báječně umí

 Skládala jsem knihy do krabic a uklízela zimní boty a našla jsem tuhle knížku. Směju se vždycky, četla jsem jí několikrát. Našla jsem ji ve vlaku. Když už nemůžu z dětí, vzpomenu si na ni a směju se. Turci to s dětmi tak báječně umí!








6 komentářů:

  1. Príma, když ztracenou knížku najde správný nový majitel...
    Ve vlaku jsem zapomněla Hesseho pohádky z krásnými ilustracemi Luby Končekové-Veselé. Želela jsem za nimi nesmírně. A představ si, knížka ke mně doputovala z nečekané strany. Kamarádka objevila asi po roku stejné vydání v antikvariátě maloměsta, kterým náhodou projížděla.
    Kdoví, kdo je nyní té staré knížky šťastným majitelem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si ji přečetla hned ve vlaku...pak jsem děsně přemýšlela, jestli ji tam mam nechat, nebo jí vzít...zvítězila myšlenka, že by ji spíš vyhodili, než vrátili původnímu majiteli...ale pořád nevim!

      Vymazat
  2. Pro jitotu ještě jednou, i když mimo téma: Zuzko, máme v Praze několikery přebytečné dveře stejné (nebo skoro stejné) a podobné jako ty vaše staré na dvě kličky. Náš původní majitel je nasyslil z okolních bytů při rekonstrukcích a mně je líto je vyhodit. Takže kdybyste některé upotřebili, budu nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. petko moc děkuju!my musíme teplu z kamnům jedny dveře rušit a jedny ještě čekají u garáže, nahoře jsou myslím potřeba jedny, ale určitě pokud zjistíme, že bychom ještě další užili, napíšu!:)to je radosti!(ještě to tam musíme pořádně vymyslet a promyslet co bude potřeba, je to nějaký rychlý!:))

      Vymazat
  3. Moc jsem se pobavila, díky! A hezký víkend!

    OdpovědětVymazat

těší mě!