pondělí 4. dubna 2016

b a b i č k y A p l e t e n í





 V krabici mám padesát Karkulek, které čekají na háčky a čárky, pojedou na mini výlet.


 Z únavy je mi často zima. Mám nové ponožky.


 I Karkulčina babička ráda háček a jehlice...


Díky Elpidě si můžete ponožky taky koupit a podpořit jejich projekty. Nebo vás může nějaká babička pletení rovnou naučit.


Karkulčina babička sepisuje pro vnučku návody...


A mě čeká to vybarvování...v ponožkách...


 (vlk taky rád pletené)


Doma máme mini babičku. Upelka lívance...


Tohle je ta naše minibabička.


A ty nejmenčí pidilívance jsou prý úplně nejlepšejší.


Krásné pondělí přeju!

8 komentářů:

  1. Zuzko ta vaše produktivita mě vždy ohromí :) Pletení babiček fandím už dlouho. Moc pěkný projekt!

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, príma. Pohádkové vyprávění pokračuje - kterak se Karkulka učila háčkovat. A já zas se učím výšivce. Ať žijí babičky a loverevamp. Téra

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása! Karkulkina babička i vaša pidibabička a jej lievance... Ale myšlienka ponožiek od skutočných babičiek... to sa mi veľmi páči! Také hrejú hneď dvakrát - teplom hrubej priadze i teplom ľudského srdca. To majú babičky veľmi horúce, aj keď ruky často trpia zimou a reumou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)pidibabičce došla mouka, tak použila krupici.a došel jí cukr, ale naštěstí měla banán:)

      Vymazat
  4. Thank u for visiting my blog, and for the lovely comment :)
    I like ur blog!

    Have a nice day!

    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oh thanks for visiting, you are welcome:)nice day to you!hi from prague:)

      Vymazat

těší mě!