středa 13. dubna 2016

Daisy Mrázková: Měsíc

Když jsem do krabic balila knihy, objevila jsem dávno ztracenou "knížku".
  Chodila jsem do osmo-deváté třídy a moje učitelka na výtvarnou výchovu mě nadchla a povzbudila, že jsem pak zapáleně přešla z italského víceletého gymnázia...(měla jsem hrozné známky z italštiny i z latiny i z angličtiny i z němčiny)
 Myslím, že jako jediná jsem si knížku svázala. Přemýšlím, jestli se s Tonínem postupně nepustíme do něčeho podobného...a ta pohádka je krásná, přečtěte si jí!(a na ty obrázky radši moc nekoukejte:))









A mojí učitelce Randákové moc děkuju!

7 komentářů:

  1. Hotovej poklad! Při tom stěhování se dějou věci:))).

    OdpovědětVymazat
  2. Ó Daisy... Půvabná knížečka!
    Náš prvňáček M. má rozepsanou a rozkreslenou knížku o svých plyšácích.
    Kreslí si po svém, bez obvyklých dětských stereotypů. A já jsem přešťastná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)toník kreslí kostičky jako okýnka:)chtěla bych ji vidět!

      Vymazat
  3. Zuzka, mala si vybornu pani ucitelku! A to stahujete uz teraz? A mate za seba nahradu na Vraz.? To su veci... najprv bronek, teraz vy...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne, mělo by to být při nejlepším na konci června, ale tím, že tam často jezdíme něco pracovat, tak ať nejezdíme s prázdným autem-vozíme krabice:)náhradníků je prý dost, tak si ještě musí vybrat:)musíte pak přijet na návštěvu!

      Vymazat
  4. To je krása! Príbeh aj obrázky. :)

    OdpovědětVymazat

těší mě!