pátek 1. dubna 2016

t e ď ?


 dají se origami papírky od Hračkotéky- Cesty domů nalepit jako tapeta?
 existuje lepší knížka o zahradnících?
 kdo naučil A. navrhovat domy?
 proč má tak velké oči?
 nechcípne mi ta krásná hortenzie?
 kdo vyfotil tohohle pavouka?
 proč, když se konečně vrhnu na třídění desek a úspěšně každou uložím do krabice, všude okolo je takovej hrozivej nepořádek?
pár otázek z dnešního ospalýho ubrečenýho...jdu uklízet pro veselou kočičku!

8 komentářů:

  1. Já myslim, že dají! (Ty origami papírky jako tapety;) Kdo vyfotil pavouka, to nevim.. Hele, Zuzo, odkud máš takovej ten rámeček prosklenej na řetízku, jak tu kdysi byl na fotce?? Nestihla jsem se tě u toho příspěvku zeptat.. (Tu bílou ikeáckou lampu máme v pokoji, ale v kuchyni máme dost podobnou, jenom o několik desetiletí starší;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď že dají!hrozně by se mi to jako tapeta líbilo!:)pavouka fotil antonín:)a rámeček jsem koupila tady...http://www2.hm.com/cs_cz/productpage.0343062002.html a větší a hezčí jsem viděla tady:http://www.nila.cz/bydleni/bytove-dekorace/ramy-a-ramecky/ramy-a-ramecky/ramecek-36-x-29-med/

      jak já se k vám někdy těším na prohlídku!bílým retro i alá retro lampám zdar

      Vymazat
  2. jak já miluju ten váš domácí binec (nemyšleno VŮBEC zle) mám pocit, že lze mít buď spokojené dítě a rozbordelenou domácnost, nebo naklizeno a unuděné děti, nechápu kde brát čas na leštění skříněk a zároveň na stříhání, lepení, malování, čtení, kutění, snění a podobný děsně důležitý věci, strašně mě baví ta na všech fotkách rozházená postel :-) u nás je to taky tak, děti se tam rochněji průběžně celý den :-)
    jo a taky myslim, že tapeta to bude úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé to ani není postel, jen stará na zemi matrace:)jinak já mám ráda, když je třeba chvilku uklizeno, zvláště můj muž to miluje:)ale vydrží to vždy tak patnáct minut maximálně:)

      na tapetu se vážně těším, ta piplačka bude stát za dřinu!

      Vymazat
  3. Mám obavu, že hortenzie chcípne. Mě teda vždycky... Zvláště ty modré. Ale vždycky zase a zase koupím další. Moje babička je má v předzahrádce, vůbec se o ně nestará a jsou asi dvoumetrové... nechápu. Každopádně držím palce, ať se té Tvé daří jako těm u babičky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje maminka:koupila jsem ti hortenzii!pak si ji někdy zasadíš!(a kdy jako?za tři měsíce?:)), ale mě teda vždycky chcípla...no, tak mi asi musí taky chcípnout. ale teď nám dělá radost!(budíž jí země lehká:))

      Vymazat
  4. Zuzi, s hortenzií šup na zahrádku. Potřebuje kyselou půdu, takže ke kořenům jí nasyp hojně rašeliny smíchané se zeminou. Mysli na léta příští, ať má z čeho hortenzie čerpat. A obávám se, že časem modrá již nebude. Potvorští zahradníci jí zalévají hnojivem s modrou skalicí. Ale nač kytičku trápit? Starorůžová je také pěkná.
    Ať nezapomenu - hortenzie potřebuje stín nebo polostín.
    (U vás je krásně. Vidět, že žijete. Neměň to, prosím.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za radu!hortenzie miluju.Tuhle jsem dostala od maminky, ale bojím se, že jí nestuhnu přesadit tak rychle, jak by potřebovala...no uvidíme!ráda bych ti poslala obrázek, jenže nemám adresu!pošleš mi jí do mailu prosím?:)nebudu měnit!:)

      Vymazat

těší mě!