středa 6. dubna 2016

náš nový starý dům

S kamarádkou jsme se bavili o tom, jak si každý rád fotí to hezké ze svě pastoušky a tvoří mikrokrásný svět...já taky.

...první odpoledne ve čtyřech (a první návštěva)...

Poďte dál!(s kyblíkem bílé barvy prosím!)




















 Na zahrádečce se zatím velmi daří mechu a jedovatým trnitým keřům. A houpačkám.





 A sklep máte? A můžu ho vidět?

nadšení a znavení kluci čekající na tramvaj domů...

61 komentářů:

  1. A budete vybírat vstupný? Zuz, ať vám to jde pěkně od ruky a ať jste tam šťastný hlavně! A houpačka už houpe, tak to je v pohodě... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lístek pampelišky určitě bude potřeba!a v koupelně se bude hrát divadlo:)Já si ty dveře pamatuju, když jsem byla malá, chodila jsem jimi do sokola..teda asi jen půl roku, protože jsem nemehlo...děkujeme!štastní jsme moc.

      Vymazat
  2. To bude skvělý! Tak ať jde všechno jak má!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano děkujeme!ještě že nás čeká zatím léto:)

      Vymazat
  3. Krásný dům co má ducha... uplně vidím v podkroví nahoře před štítm za komínem posezení s výhledem do krajiny....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak výhled do krajiny je nulový...:)ale když si člověk stoupne úplně dozadu k plotu, vidí na brdský kopec:)

      Vymazat
  4. Is this going to be your new home? So adventureous!It has many possibiltities to make something really creative and beautiful out of it. A little moomin-home ;-)?....big hello from Munich, Taija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes!thank you!we want to have moomin sun lounge:)and the little moomin house will be behind stove:)Hello from Prague!

      p.s.:sorry for bad english, i know!

      Vymazat
    2. Don`t be sorry for your good english!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. taky budeme muset vyměnit nejhezčí nejstarší okno...ale schovávám ho na skleník:)

      Vymazat
    2. Tak, tak. Skleník to jistí. Také jsem se nechala inspirovat jedlou zahradou, jen ty slepice asi budem muset vynechat.

      Vymazat
  6. zírám, žasnu, přeju! A ta dlažba na schodech do sklepa, ach. My přebudováváme už třetí rok a stále to nemá konce, tak vím, o čem mluvím, když popřeju, ať jde práce od ruky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujem,moc!myslím, že budeme mít práce na celý život:)ale pomaloučku postupně:)dlažbu sestra objevila pod trnitými keři, možná jí zkusíme ozdobit budoucí bílé obklady v kuchyni:)

      Vymazat
  7. Peckovní detaily :)) Dvojklika, malé okýnko na lístky, atd atd atd :)) Bude to krásné! Užívejte si to ale i teď, těšení je půlka radosti ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ať jste tam šťastní! Má to své velké kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne, čarovné...bez slov!
    Ako Vrz!
    A už máte aj hotovo:čiernobiela dlažba, bordó schody s hotovou patinou a kamienkový plot-gamblión(môj sen-všetky tri))
    Veľa šťastia a krásnej tvorivosti!!!
    :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na schodech si už Francek nabil čumec:)první co říkal táta:zbrousit, natřít...nebo budete dělat nový?těžko si stojím za tím, co se mi líbí, ještě že mám Tomáše, ten to umí!já jsem z těchle tří věcí taky nadšená:)

      Vymazat
  10. Ma to velky potencial ;-). ale bude krasne. Jsem zvedava na prestavby. Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Já už jsem sice uplně zhroucená, ale na tohle musím napsat aspoň TY JO, TEN JE!!! Kdybych někdy měla dům, vypadal by takhle. Přeju pevný nervstvo! A divadlo v koupelně mě napadlo taky ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, to zvládnete!odškrtáváte si pořád okýnka?moc díky za podporu v nervech, taky na vás budu myslet!já si ho zamilovávám postupně, měla jsem takovou tu romantickou představu velkého sadu a zahrady u lesa, s výhledem a možností vyběhnout zadními vrátky za srnkama...ale jsem děsně vděčná za to, co jsme shůry dostali. a když si vyšlápnu kopec v sousedním městě, budou i ty srnky!

      Vymazat
    2. Okýnka došly, čekali jsme na podlahu :-) - slečna, co čeká na náš byt, to málem nevydýchala, ale už to máme za pár, o víkendu akce Kulový blesk (paní, vraťte mi ty housle :-) ). Jinak Tě chápu, ale já taky dobu snila o roubenici na horách a taky jsem teď šťastná jako blecha :-). Držte se!

      Vymazat
  12. Tak to je parádní bydlení. Miluju staré domy s příběhem. Je tam spousta krásných detailů, který ho budou dělat výjimečným. Přeji hodně sil a pevných nervů v budování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme za podporu!taky miluju starý a příběhový...

      Vymazat
  13. Krásný. Makrokrásný :-) Rezervuju si lístek. První řadu. Špatně vidím na dálku ... Předem dík :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím že i z poslední řady uvidíš moc dobře:)je to spíš mikro:)díky, píšeme si!

      Vymazat
  14. Ahoj zuzi,
    Kupujete dom? Nakoniec nebudete stavat? A kde to? Ja viem, vela otazok, ale toto je teda pekne prekvapko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kousek od Noemi a našich, jen blíž berounce. Holky(a honzík) budou moct za klukama kdy budou chtít!:)a bude tam pokojík pro hosty, tak musíte někdy přijet jo!

      Vymazat
    2. Tak to je ideal! Vidis, krasne to Pan Boh zariadil! Velmi zdravime Toma! A chlapci su perfektni, vypada to, ze su partaci!

      Vymazat
    3. A ta posledna fotka je teda sm.nadrazi! Tam je ta dobra cukraren! 😊

      Vymazat
  15. Ten teda je!! Kouzelnej. Úplně mi k vám sedí. Ať nadšení ani s prací, která vás čeká, neutuchá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za povzbuzení!práce je tam myslím na celý život..ale nadšení je veliký:)

      Vymazat
  16. Chtěla jsem napsat něco pěkného, povzbudivého, obdivného, ale já nemám slov - OCH:))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko musím se smát:)budu tam asi jet znovu a poprosit tomáše, ať to vyfotí znovu, mě ruka s objektivem ujíždí na to nejhezčí:)

      Vymazat
  17. Ten má ducha. Ať je vám tam krásně :)

    OdpovědětVymazat
  18. Zuzi, fakt mám zamlžíno.
    Sjíždím fotky po x-té.
    Detaily.
    A vrátila jsem se ve vzpomínkách na náš bývalý domek.
    Také takové schody...překvapení v podobě umyté podlahy a tam nádherné dlaždice.
    Staré dveře, dvojtá okna...
    Strašně vám to přeju, jak tu padlo, k vám to sedí.
    Držím palce s prací a korunkama a věřím, že se tam s dětmi vyřádíte.
    A pochopila jsem správně, že je to dům, kde jsi byla jako malá? To je z rodiny?
    Vau, to je paráda.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se stydím, po kolikáté tu jsem.
      Ale ty detaily, atmosféra...to je nádhera.
      A Zuzko, nevěřila bys, jak podobný "našemu" ex-domku.
      Tam bylo tolik zákoutí, dveří pod schody...
      Pořád jsme si pletli dílnu s koupelnou.
      Ořechy tam byly velké jako mandarinky!!!! A ty hrušky máslovky...
      A ty výhledy z oken, to byla panoramata šumavská!
      Moc vám to přeju, ať tam máte pohodové dny!
      Magda

      Vymazat
    2. nene, jako malá jsem bydlela o ulici dál...výhled máme na obrovskou čistírnu peří nebo co to je:)děkuju za pěsti, když budeme počítat každou korunu tak to snad za třicet let dáme!jen aby nepřišla stoletá voda...alespoň tento rok...okna jsou ve špatném stavu, ale plánuju si skleník ze starých oken, pokud ho tam vmáčknem!a vzpomínky máš krásný!

      Vymazat
  19. Tak ten vám teda fakt sedne.Krásný,už se těším na další obrázky.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původní majitel zachraňoval staré dveře ze sokola, pracoval jako rekvizitář, tak máme schody z francouzských bídníků...a vyříznul kajutový okýnko. je skvělej. těším se někdy na návštěvu!

      Vymazat
  20. to je krása! domek i zahrádka!
    Moc gratuluju a tiše závidím ;-)
    Tam se vyřádíš!
    jak dopadl batůžek?
    jsem si na tebe v pondělí na výšivce vzpomněla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko já zas myslela na tebe a na tvoje kokedamy!rozhodně si budu šetřit na jednu od tebe, až to bude, přijedu!a batůžek jsem vostuda pořád nedokončila, ale zase má taštičku, tak to bude muset ještě chvíli vydržet.

      Moc děkuju za podporu a pozdravuj na výšivce!chybí mi!

      Vymazat
  21. Zuzko, přeji vám , ať jste v domku šťastní. V růžovém pokoji máte parádní podlahu.
    A Antonín má úžasné pejzy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme! ve skutečnosti je to pejz jeden, ještě jsem mu tuhle kudrnku od narození nestříhala...

      Vymazat
  22. Já tu zas něco zmeškala?! No ne, nádhera, moc gratuluju a přeju spoustu sil a tvůrčí energie! Ten dům kdysi určitě postavili pro vás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc...jsme fakt vděčný, přišlo to hrozně nečekaně, jako blesk z čistého nebe.

      Vymazat
  23. Zuzko, máme v Praze několikery přebytečné dveře stejné (nebo skoro stejné) a podobné jako ty vaše staré na dvě kličky. Náš původní majitel je nasyslil z okolních bytů při rekonstrukcích a mně je líto je vyhodit. Takže kdybyste některé upotřebili, budu nadšená :-)

    OdpovědětVymazat
  24. s každou další fotkou .. ještěěě!!
    Krása, Zuzko ..

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Zuzi, bude to nádhera...už teď je...tolik obdivuji ty, kteří si troufnou a jdou do přestavby...máme s manželem dilema, zda koupit starý domeček...mám z toho hrozný strach...ale láká mě to...inspirujete mne...at se práce daří podle vašich představ. Denisa

    OdpovědětVymazat

těší mě!