středa 27. dubna 2016

c o U n á s?

 Jsme hodně doma a málo venku. Chřipka mě neopouští a když, tak se zase vrací. Doufám, že to bude brzy naopak, že budeme hodně venku a málo doma.
 Ložnice už jsou skoro hotové. Připravuju si něco málo nového. Slon je od Jou-Jou. Jen na něm teď sedí kluci.
 Při probírání se papírstvem jsem našla čtyři Toníkovy staré kresby. A taky jsem našla čtyři bílé rámečky. Být kramářem se někdy hodí.
 Kresby jsou vidět víc z blízka. To se mi líbí.



 Toaletní ruličky obrůstají rajčaty. Jedno semínko se nevylouplo, zkusíme cuketu. A tulipány z maringotky pořád těší.
 Hodně toho už je v krabicích od banánů.
 A nám se pomalu vyprazdňuje prostor.
 A ještě pár fotek z inspirační knížky od babičky(Ikea:Najděte to v kuchyni). 




 Pampeliškový sirup se letos hrozně povedl. 
 Dáváme si ho do vody(i horké místo čaje), na ovesnou kaši i k lívancům. Tentokrát jsme vůbec nevařili a je to skvělý.
 A František je umělec. Nebo chemik. Slévat různé kapaliny. Matlat si po sobě barvu. Ať už to jsou vodovky nebo kaše. Těstoviny si přilepuje na vlasy. Samozřejmě se maluje štětcem po obličeji polévkou. Když se nedívám. Když mi zazvoní telefon, nebo si vzpomenu na zapomenuté vyprané prádlo. Využije každou volnou chvilku. A já se neumím zlobit, za chvíli vyroste.
 při posledním malování a nečekaném telefonování s babičkou vznikl obraz a dekor papírového pytlíku na klubíčka

Tak by to chtělo najít ještě jeden rámeček.

8 komentářů:

  1. Ja sa vždy inšpirujem, niečo naučím...a vážne to myslím, vždy!
    A nie je to tak dávno, keď sme z paneláku 6 a králiky a morča sťahovali smer ,,domčúrik najkrajší na svete,, takže to s tebou prežívam a rada:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:)to mám radost!my máme jen rybičky, ale to teda bude!!!

      Vymazat
  2. Tyjo, když si vzpomenu na naše vyprazdňování polic, dělá se mi zle :-). Jsem hrozně napnutá, tak se koukej brzo uzdravit! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jó tomáš jede!je docela rychlej:)snad se to brzo dopeče!mě dělá potíž doma uklízet, když se budem stěhovat:)

      Vymazat
  3. Zuzi, a recept na ten povedený sirup? prosím, prosím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně! menší košík natrhaných květů pampelišek(nejlépe v plném květu) rozprostřeme na utěrku a necháme odlézt broučky-případně trochu oklepeme. Vložíme do hrnce, zalyjeme 1,5 litrů vody, přidáme jeden velký citron, rozčtvrcený(buď bio s kůrou nebo nebio bez kůry) a několik snítek máty, nebo meduňky, nebo máty a meduňky. za občasného promíchání necháme pod pokličkou louhovat pod pokličkou 24 hodin. Přecedíme přes plátýnko(já používám čistou hadrovou plenku) a pak co nejlépe vymačkáme ještě i květy a citron, co v plátýnku zůstanou. Nakonec přidáme 2 kg cukru třtinového, mírně zahřejeme a mícháme, aby se cukr rozpustil, ale hlavně nevařit, aby se nevypařily vitamíny. hotovo. skladovat v chladničce tak asi dva měsíce, nebo zamrazit v pet...

      Vymazat
    2. pod pokličkou pod pokličkou:)mluví mi do toho frantík, neumím se soustředit:)a cukru myslím stačí i míň, my to máme radši hustší a koncentrovanější:)

      Vymazat

těší mě!