pátek 22. dubna 2016

s v ě t l í m e

 Další práce pokračuje. Větráme, natíráme.

 Hnědý bílý strop. Dost jsme se báli, že opadá. Neopadal!


 Nahoře na kobercích už se poprvé spinkalo.



 Když se probudila růženka...

 Malovali jsme vodou a křídami.


( V šuplíkách budou pastelky, voskovky, křídy, vodovky,tempery,akrylky, modelína, lepidla, nůžky...)
 Komínová roura připravena, kamna vybrána. A moje další největší radost nakonec.
Skříň!

28 komentářů:

  1. paráda! jedete jak fretky. Elektřina, topení a tak se předělávat nemusí? Velké štěstí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo dole nemusí:)a nahoře to počká...tedy musíme trochu překopat tam něco vzadu kvůli výměníku s kamny, ale to by snad neměl být velký problém...:)když ono čím dřív to bude, tím dřív tam budem:)

      Vymazat
  2. kochám se...skříň je parádní úlovek
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky!na první pohled naše!a myslím, že to bude rodinný poklad pro kluky:)

      Vymazat
  3. Tyjo, vy jste nějaký rychlý, ne? Za víkend jste udělali práce co my za měsíc minimálně a za měsíc i víc, za chvíli bydlíte! ... ale nemusíte bourat, kutat elektriku a vodu a rovnat stropy, ne? Ta adresa asi není aktuální, co? (já jen, že do Nuslí jezdím na školení teď docela často). Nádherný úlovky i výtvory!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bourali jsme veřeje a budou se měnit okna, ale jinak ano-tedy ne! Teda nahoře to bude myslím za dlouho, ale to není priorita, chceme stihnout léto..

      díky!z té skříně jsem nadšená. Kubismus za hubičku:)

      Vymazat
    2. jo cedule zůstala po předchozím majiteli:)stejně jako cedulka no smoking opium na budoucí dětské ložnici...přemýšlím, jestli ji mám nechat:)

      Vymazat
    3. CEDULI NECHAT:-))))
      Prevence je holt prevence:-))

      Vymazat
  4. Áááááááááááááááááách............
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ohledně spaní, to už máte moooc fajn.
      Já si kdysi vyfotila, jak jsem spala na baráku, když jsem omlátila x vrstev v obýváku, a vedle té hromady jsem spala na matraci pod vaťákem, bo jsem si zapomněla spacák...
      Magda

      Vymazat
    2. nevím jestli sis všimla-je tam spící František:)spí tam po o, Tom v noci:)to už bylo hotovo.

      Vymazat
    3. Botky na zemi, plínka, ostré sluneční světlo v okně...jojo...
      Já měla na mysli, že je tam čisto.
      Krásné zdi a čistá podlaha.

      Vymazat
    4. jo!a úplně v růžku hlavička:)

      Vymazat
  5. Vám to ale jde od ruky! Cítím z toho příspěvku radost a elán, tak vám přeju, ať ani jednoho neubývá. To těšení se je mocná věc.
    Když jsem chodila do první a druhý třídy, naši opravovali dům (trvalo to fakt dlouho, všechno svépomocí a dům je to obrovský, starý, v historickým jádru města, prostě nadřeli se, bylo to na roky). Mě s bráchou to na té stavbě hrozně bavilo, bylo to dobrodrůžo, takový velký, tajemný dům. Nejhustší to je (dodnes) ve sklepě. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky!ve sklepě je studna!a pavouci!já se vždycky bála a zárověn byla nadšená:)a krvavý koleno!to jsme měli v kotelně:)

      Vymazat
  6. Zuzko, až se zabydlíte, přijdu se na vás podívat. Vypadá to všechno náramně!

    OdpovědětVymazat
  7. Vy jste fakt rychlíci. Ať se vás ten elán drží! A skříň skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no elán se střídá s vysílením, ale stejně nás to nezastaví, doufám tedy. díky!

      Vymazat
  8. Ja mám v obývačke na tehlovej stene oranžovú ceduľu Šlejnická-Praha a možno pôjde preč, vaša sa mi tam páči.
    Páči sa mi ako u vás vzniká ,,obraz,,domova.
    Malí si tiež pekne maľujú :-)
    Alebo len jeden, druhému prajem rýchle uzdravenie!
    Veľa zdaru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene nemocní nejsme, František spinká po obědě každý den:)děkujeme!

      Vymazat
  9. Můžu se zeptat, jestli ten dům/domek byl i původně na bydlení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to připomnělo jednu malotřídku, kterou obec prodávala k úpravě a k bydlení, byl to vlastně taky domek, ale kdysi se v něm pouze učilo :)

      Vymazat
    2. AHÁ!VIDÍŠ původní majitel koupil někde v jiném městě dvoutřídku:)ale když jsem teď prohlížela jednu malotřídku přetvořenou k bydlení, dost mi to dispozičně připomínalo náš domek...jen ty stropy měli vyšší a oken taky víc!

      Vymazat
  10. Tuze pěkně se vám to vylupuje. A ty dlaždice! A zahrádečka! šuplíkatá skříňka je ikea?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujeme:)supliky jsou z ikea.vubec jsem si jich tam nikdy nevsimla.a na netu se mi ani nepodarilo je vyhledat.ale jsou tam a jeste je ted zlevnili.libi se mi, ze se pujdou dat dobre omyt tak myslim na vytvarne potreby idealni:)

      Vymazat
  11. Tyjo! Nějak mi to uniklo!
    Nádhera!! A skříň - parádní!

    OdpovědětVymazat

těší mě!