neděle 29. listopadu 2015

Adventní betlém

Omalovánko- vystřihovací adventní kalendář je hotov, mám radost! (na světlo pro nafocení jsem nakonec nečekala, Tonín, který Betlém uvidí celý až 24.prosince mi zůstal doma se zánětem spojivek, tak nemám jinou možnost, než fotit ráno...tak alespoň několik málo fotek pro představu...) Přeji krásnou první adventní neděli!







Kalendář si vytiskněte na šest A4 buďto na obyčejný papír a pak podlepit, ale třeba naše tiskárna zvládá tisknout na klasikou čtvrtku.

Ke stažení jsem jednotlivé A4 uložila na dropbox, jelikož s ním nemám žádné zkušenosti, nevím, jestli jsem ho použila správně, prosím pište mi, kdyby byl problém! Po kliknutí na níže uvedené odkazy by se vám měly obrázky zobrazit v nejlepší možné kvalitě.
1.prosince:pozadí Betléma
https://www.dropbox.com/s/iew5o6gluxfq3be/betlem1.jpg?dl=0

2.-7.prosince: Marie, Josef, Anděl, Holubička, Osel, Volek
https://www.dropbox.com/s/80dcsurgjkkpa0g/betlem2.jpg?dl=0

8.-12.prosince: Pastýř, Ovce s jehnětem, Pastýř nesoucí ovečku, Beran, Ovčácký pes
https://www.dropbox.com/s/px0acbh8jbmtkal/betlem3.jpg?dl=0

13.-15.prosince: Mudrc, Slon, Mudrc
https://www.dropbox.com/s/8484d90kplgcmcm/betlem4.jpg?dl=0

16.-19.prosince: Velbloud, Mudrc, Velbloud, Hvězda
https://www.dropbox.com/s/o1dq75ecrozqi0c/betlem5.jpg?dl=0

20.-24.prosince: Pasáček, Ovečka, Starý pastýř, Jesle, Děťátko
https://www.dropbox.com/s/m0gfezlqbmmnh38/betlem6.jpg?dl=0
(nevím jak se mi tu staly ty podivně barevné rámečky, omlouvám se!)
Pokud by byl i tak problém, dala jsem betlém ještě na www.bibleprodeti.blogspot.cz v původní velikosti, tak tam si můžete také obrázky uložit, ale vypadá to dost krkolomně:)

 Jednotlivých 24 očíslovaných okýnek rozstříhejte a dávkujte dětem(nebo sobě)postupně, každý den jedna vystřihovánko-omalovánka. Je příhodné si s dětmi o právě omalované postavě povídat.

Pro lepší stabilitu  větších postav doporučuji nechat co nejdelší přeložený proužek papíru pod postavičkou- i černý rámeček a okraj čtvrtky.

36 komentářů:

  1. Zuzko, MOC dekujeme! Bandicka jasa!! Klidny advent prejem, J.&spol.

    OdpovědětVymazat
  2. moc rádo se stalo!mám radost, že poslouží i někomu dalšímu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, to se Vám zase povedlo :-) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. jeva tak to se musim podivat jeste na pocitaci..mozno necham jen tk cernobile. dekujeme O:-) martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)taky jsem o tom přemýšlela:)ale už máme modrou zmrzlou marii:)

      Vymazat
  5. To je nádhera, takový jsem si vždycky přála! Díky, díky! Krásný advent přeju!

    OdpovědětVymazat
  6. Krása! Krása!
    Pokojný advent přejeme:).

    OdpovědětVymazat
  7. jen co to děti zahlédly na počítači, zajásaly a že "to chcu"! :-)
    jdu tisknout a děkuju převelice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. užijte si to!díky:)(a dost by mě tedy zajímaly hotové betlémy:))

      Vymazat
  8. Jedničku už máme vybarvenou a slepenou naopak :-) Škoda, že nejde (nebo neumím) vložit foto. Díky! Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a poslat na mail by to šlo?ráda bych viděla!:)

      Vymazat
    2. Pošlu ráda, jen email nikde nevidím...

      Vymazat
  9. Zuzko, díky!! Je to krása! Už vystřihuju :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc. Krásné...

    OdpovědětVymazat
  11. Moc děkujeme za Betlém, je nádherný, kluci se ráno hrozně těší, kdo nový se tam objeví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám radost velikou:)taky "jsme"napnutí kdo další přijde!A kdy už tam bude to děťátko?:)
      Krásné svátky přejeme!

      Vymazat
  12. Moc krasne! Uschovam nam na pristi rok. Diky! A pozehnane vanoce. Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Zuzi,
    to, že omalovánkoknížková Karkulka je naší nejoblíbenější prohlížečkou mě vůbec nepřekvapilo, je nádherná, ale jak velký úspěch bude mít Tvůj Betlém, to ani neumím popsat, náš čtvrťáček, který také nejvíce pomáhal s výrobou, u něj každé ráno začíná svůj den zapálením svíčky, často během dne ho tam najdu si hrát a vyprávět své příběhy a večer s ním musíme všichni, obřadně, svíčku sfoukávat.
    Dnes jsem ho chtěla poklidit, ale nebylo mi dovoleno...že prý to je jeho nejkrásnější vánoční dárek...až mě to dojalo.
    Hodně chuti do dalšího tvoření, těšíme se :o). Moc děkuji a přeji všechno nejlepší v novém roce. Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Šárko moc děkuju za odezvu!ani nevíš, jak jste mě potěšili!Pozdravuj čtvrťáčka!Někdy chystám další vystřihovánko-omalovánku...nějaká naučná zvířata nebo něco takového, ať je veselo i přes rok:)moc díky!

      Vymazat
  14. Moc krásné, hezký nápad. Můžu vytisknout i dalšíím dětem do školy a školky? Nevadí vám takové "větší " šíření?
    Děkujeme, velká radost!
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím,
    stáhla jsem si dnes.
    Díky moc, že zdarma sdílíte!
    Ora

    OdpovědětVymazat

těší mě!