sobota 9. června 2018

za hra dní

sáhodlouhý rolování fotkami. Je to moc fotek a raději to přeskočte.
 Můj záznam zahrady.
Někdo miluje pileu, já úplně stejně lichořeřišnici. Miluju jak se plevel prolíná s tím, co zasadíme. A jak vždycky na jaře obhlížíme co se chytlo.
 Vůbec si nepamatuji co jsem sázela. Co je tohle? Že by brokolice? A tohle obrovský? Nějaký žlutý kopretiny? Aha? Na kurník našich dvou slepiček(který by potřeboval nový nátěr- ale není zrovna čas) jsme zasadili jahody. A teda sladší a aromatičtější jsme nikdy nejedli.
 Děti ze sudu tradičně loví breberky a larvičky....no a ten nejmladší?
 Když ho potřebuju zabavit, prostě stačí položit ho na deku na trávu(a zachvilku se z deky odpíďalkuje jinam). Šťourá si travičku, trhá si hlínečku, ochutnává píseček lístečky, pozoruje slepice, zkoumá včelky na jetelíčku(jojo, trnu,ale je to tak nádherný!) a vůbec.
 Venku jsou nejlepší hračky, ještě lepší než plácačka. Každodenní požehnání ta pidimidi zahrádka. Chystáme se být dlouhou dobu pryč, na prázdniny za mořem....bude se mi stýskat.

A teď těch tisíc fotek.







































8 komentářů:

  1. Lichořeřišnice(to je slovo) mi vůbec nevzešla.Potřebovala bych takové pomocníčky,jsou jak ze Zahrady od Trnky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to my bychom ti dali! a zrovna minulý týden jsem jim nad knihovnu pověsila pohled s klukama ze zahrady...a fakt to jsou oni!jen jsou jenom!tři:)

      Vymazat
  2. Achichám a ochichám... Taková krásná zahrádečka :-))! A lichořeřišnice je naprosto skvělá bylinka, je to silné antibiotikum a třeba chleba s máslem a lístky lichořeřišnice? To je blaho pro bříško...
    Někdy časně zjara jsem Vám na blog psala komentář, jak se na tu zahrádku také jednou těším...A ejhle, za chvilku se budeme stěhovat do domečku ("staronového") s krásnou zahradou. Jak já se těším!
    Užijte si moře a moře krásných dnů přeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je paráda! To vám přeju, je to krása a potěšení:))a jo, moc mi chutná!a vím jak je zdravá!jen trochu čekáme až povyroste:)

      Vymazat
  3. Krásně vám to roste. Vidět, že se máte se zahrádkou vzájemně rádi.
    Ta skleněná koule... takovou bych potřebovala. Pamatuji si je z dětství, od kmotřičky.
    A kluci už jsou tak velcí... čím vy je zaléváte?

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je krásná! Taky bych si dala říct, byť žádné další výhody života v domku mi vlastně nechybí, tak zahrádka, ta ano.

    OdpovědětVymazat
  5. Zateplování kurníku jahodami, to nejlepší zateplování na světě. :) Lichořeřišnice je taky můj letošní objev. Nejlepší jsou v jídle ty její květy. Děti na ně akorát zatím koukají s nedůvěrou. Jinak teda smekám před skvěle využitým prostorem. A přeji krásné prázdniny za mořem!

    OdpovědětVymazat
  6. Tá litořeřišnice mi vyrástla sama na balkóne, s obdivom ju pozorujem a vďaka Tebe dnes už viem, čo to je! Pekné to máte.

    OdpovědětVymazat

těší mě!