pátek 1. června 2018

M l u v í m

Jupijou stihla jsem to. Josef dnes k svátku dostal knížku, kterou jsem před více než pěti lety začala šít pro Antonína. Podle prvních slov. Houpy ("hó-a"), svítí ("títí!"), hop (opá) a tak dál. Se záložkou Toníkem (asi budu muset ušít i druhý dva, ať jim to není líto).

Teď bych ji šila jinak....ale ty vzpomínky na to kde všude jsem ji šila....a na starý byt s houpačkou ve dveřích, pozorování holubů, nafukovacího buvola...

....a Fínovi se líbí moc, doslova ji žere! A prstejčkama drápalíkuje.






Krásný den všem velkým i malým dětem! Tedy všem!

6 komentářů:

  1. to je takové krásy! kéž bych naší amátě také takovou zvládla vyrobit...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuju:) no já byla nejvíc šnek. ale po kouskách za pět let dobrý:))

      Vymazat
  2. zuzanka, to je nadhera! ty by si to mala vystavovat.
    aj ja mam rozpracovane projekty uz niekolko rokov :D ktovie, ci sa k nim niekedy dostanem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chichi děkuju! já jich mám...a nedostanu!jen začnu nový!a jak se máte??nepojedete někdy za námi?

      Vymazat
    2. ja by som isla hned! :) ale povinna skolska dochadzka nepusti. planujeme prahu v auguste (srpen) niekedy. budem dufat, ze nam to vyjde a uvidime aj najmladsieho bojovnika!

      Vymazat

těší mě!