úterý 13. ledna 2015

Š e d á

-velryba na miniplátěnce pro Toníka. Chtěl ji na notýsek a tužky do nedělní školy. (A na ryby.)
-fusekle na květináč, ze zbytku klubíčka.
(Já ze zbytku energie umyju snad nádobí. Nachlazení je neúnavné, dítko v noci taky. Kde tu energii berou? A já přestala sladit. A chutná mi to moc. Hurá. Vypadá to že dnes pošle energii slunce, že jo!)









P.S.: Já teda nevím, jestli to těm kytkám nevadí, ale moc ráda se dívám na jejich kořeny!

8 komentářů:

  1. Hyacintům to nevadí, mívají i takový skleněný vázičky. A opletený květináč vypadá tak krásně teple zachumlaně, že se pažitce (?) musí hned lépe růst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)pažitce je to myslím šumák a leží na parapetu:)

      Vymazat
  2. Zase krásné všechno! Velryba je kočka, moc se mi líbí ta modrá s šedou. Zrovna včera jsem si koupila takové bavlnky :). Květináč je nejlepší. Já se kořenů docela bojím, přijdou mi děsivé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já si taky moc oblíbila tuhle kombinaci. A my se bojíme rádi:)

      Vymazat
  3. No ten obháčkovaný květník je rozkošný :)

    OdpovědětVymazat

těší mě!