úterý 6. ledna 2015

Nádherné úterý.














Na co myslí smutná stařenka, sedící jedno nádherné úterý na lavičce?
Příběh o tom, co všechno krásného může vyplynout z toho, když se jedné holčičce ztratí ručně šitá panenka od maminky, slečna Brambůrková.
Náš předvánoční Objev! Udělejte někomu radost...

14 komentářů:

  1. Ahoj Zuzko, konečně jsem tě taky našla ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, takových Knížek a takových Autorů kdyby bylo víc!
    Většinu z jejich knížek se mi podařilo ulovit po antikvariátech. Doufám, že všechny vyjdou i v novém vydání.
    Tohle by tě mohlo zajímat: http://www.radio.cz/cz/rubrika/kultura/spisovatelka-daisy-mrazkova-uci-detske-ctenare-vnimavosti .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem lovila zatím nadarmo, ale taky doufám po stálém vydávání! Díky za odkaz, já zas poslouchala třídílný cyklus o ní také na rozhlase, ale nemůžu si vzpomenout kde a název:)

      Vymazat
  3. Daisy Mrázková? To mi zahrálo na strunu "vzpomínky na dětství". To zvláštní jméno si pamatuji. Byla to ale jiná kniha. Taky nádherná. Musím jít pogůglovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slon a mravenec to byl. A dokonce koukám, že se dá koupit i nově. Děkuji Zuzko. Tohle je nádherná připomínka a vzpomínka :)

      Vymazat
    2. To je teď naše Toníkova oblíbená!:)perfektně ladně se čte nahlas!to se se čtením v duchu vůbec nedá srovnat! Ale z dětství znám jen muchomůrku a Flórinku...

      Vymazat
  4. Jojo, tuhle mám taky nasyslenou jakože pro vňoučata. Z dětství, má iniciační je Neplač, muchomůrko. Stále krásná. A samože Můj medvěd Flóra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám muchomůrku taky čítávala maminka...moc by mě zajímaly i ty další skříp kráp básničky co vydal Daisy Baobab!

      Vymazat

těší mě!