sobota 14. listopadu 2020

rozhovor

Právě teď si můžete v prosincovém čísle Marianne Bydlení přečíst první rozhovor, který se mnou dělala milá Lucie Konečná. 
Focení vánoc v říjnu bylo dobrodrůžo, hlavně celý den lilo a lilo a byla děsná tma. Zuzana Veselá nám na focení vybrala Františkovu postýlku a bylo to fakt milý odpoledne(a Tonínka focení se Zuzou fakt bavilo). Kluci jásají,že jsou na fotkách i kočky a ptakopysk. Já mám potřebu vysvětlit a upřesnit spoustu věcí, třeba že kamarádky a kamarády jsem měla v dorostě a někdy i ve škole, a že s barbínama si se mnou ségry nechtěly hrát jen vyjímečně😊no prostě bych zalezla pod tu postel. Ale mám i radost a děkuju všem, co mě podpořili, abych to zkusila, i Lucce za hezký otázky a vůbec za její psaní.
Děkuju i za krásně lidský setkání s šéfredaktorkou Karolínou Hůlovou i za povídání si nejen o depresi.
No a nakonec, tady na těch větvích ta červená kolečka jsou chystaná vystřihovánka, 24 koleček, do adventního kalendáře, třeba jako ozdobičky na stromek. Ještě mi jich osm chybí nakreslit, kdyby měl někdo představu a nápad, co by na nich nemělo chybět, směle pište, ráda se inspiruju!

Za fotky fotek moc děkuju Evičce Filipové a její Mau♡.

5 komentářů:

  1. Zuzi, moc vám to sluší, všem.
    Kluci jsou krásně "namíchaní" - jeden blond, druhý černovlasý, třetí hnědé vlásky:-)
    Nemám zkušenost ale oni Ti ten rozhovor neposlali ke schválení než šel do tisku?
    Ale fotky nádherné, ta jak F a A běží tím polem, to je fakt nádhera.
    Kolečka? Stromek, andílek, zvoneček, hvězda, kometa, Ježíšek, dárek, jablíčko, ořech, kapr, vločka, kostelík, noty koledy...

    Mě tu celý rok na lustru visí andílek z waldorfského jarmarku, je nádherný, klacík, dvě bílá pírka a korunka z bíých korálků - hotovo paráda.
    Hezký den,
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      teď vidím, že jsem to pochopila špatně. Nebylo to myšleno ve zlém.
      Ještě že mám syna grafika, až mu skončí fyzika, optám se na zalomený článek.
      Děkuji,
      Magda

      Vymazat
  2. Několik let jsem bydlení kupovala, pak si půjčovala v knihovně. Dnes jsem neodolala a koupila si časopis do vlaku. Moc milé povídání. Ráda jsem sledovala blog a teď spíš IG ;)
    Lucii taky ráda sleduju, krásně se to sešlo.
    Buďte pořád rádi spolu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, já jsem tak ráda, že jste zase zpátky na blogu! To zas budou duše i oko spokojené :-) Děkuju! Klára

    OdpovědětVymazat

těší mě!