čtvrtek 26. listopadu 2020

adventní kalendář 24 koleček

 tak jsem to stihla. 




do adventního kalendáře 24 ilustrací v kolečku podle hrníčku od čaje.

4 x A4k vytištění. Jak je vidět na prostředních fotkách, je příhodno vytisknout si je jako 8 x A5, kolečka pak budou akorát na ozdobičky na stromeček (dvě stejné slepíte s bavlnkou k sobě)

(nevím,jestli mi je rozumět, každou A4 si dáte jako dvě fotky vedle sebe na A4,tudíž formát A5 plus A5)

nebo si s nimi můžete zahrát vánoční pexeso

použít je jako visačky na dárky

nebo pokud je vytisknete v původní velikosti A4 jako netradiční omalovánky (jen ty menší jsou takové roztomilé)

stáhnete si je tu: www.vrzkestazeni.blogspot.com

ráda bych to nafotila lépe, ale nějak není energie/čas , snad někomu z vás udělají radost!(tu na fotce jsou vidět jen dvě A4, ale jsou opravdu čtyři a 24různých koleček, postupně je asi ukážu na instagramu, k počítači a blogu se dostanu jen někdy (ale učím se s ním spolu-pracovat)

já je dám dětem do adventního kalendáře a postupně si je budeme věšet na větvičky

taky se těším, že Františkovi vytisknu adventní betlém, který jsem tu kreslila kdysi pro Toníka (také je k nalezení s dalšími vystřihovánkami na mém "stahovacím blogu"

odkaz je tu na liště vpravo, už by snad měl fungovat:)





4 komentáře:

  1. Betlém je náš oblíbený, proto jsem se moc těšila i na letošní kolečka. Moc děkuju a přeju kouzelný nadcházející adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji, je to krásné. Žiji v cizině a nemůžu na Vánoce domů a tyto adventní kolečka mi alespoň přinesou pár českých tradic. Děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat

těší mě!