pondělí 15. ledna 2018

K r e s l i t

první kreslení tohoto roku...

 Když jsme vyklízeli půdu, narazila jsem na léto 2015. A bylo mi líto, že si častěji nekreslím.

 To když měl František horečku a usnul...
 Jen tak.
 A Josef ležel vzácně spokojeně na dece a pozoroval Antonína, jak si hraje...
 A koš plný prádla a drobky na stole i podlaze..
 doma, doma, dlouho doma...
 ...dlouho spolu. Já jak čumim z okna a tom jak vaří v kuchyni...
 Tady plánek nového pokojíku, aby je v noci J. nerušil...
 Křesílko od popelnice.
 Postýlky plný ryb.

Každý den aspoň chviličku. (Tento byl za šest dní...)

11 komentářů:

  1. To je krása! Neumím a asi nikdy umět nebudu, ale moc obdivuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně mi ty kresby připomínají kalendář od Phoebe Wahl na rok 2016 (myslím), který mám moc ráda pro tu esenci domova, a proto nám obrázky z něj visí doma doteď. Tvůj kalendář bych měla stejně ráda. ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká kresba! Je to zároveň i hezky deník.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké, útulné, domácí... té tvořivé potřebě moc rozumím.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky děkuju! Ani nevíte jakou mám radost, že se vám moje umolousaný kresby líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Mne moc a dúfam, že sa už aj ja ku kresbe konečne vrátim!

    OdpovědětVymazat

těší mě!