středa 28. září 2016

šípkový

ještě jeden, šípkový, umotán v pondělí. Šípky jsou drahokamy.



17 komentářů:

  1. to je krása! (váš obývák i věnec)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné bydlení a pěkný věneček. Já se peru s rýmou a kašlem a na věnečky nemám ani pomyšlení.

    OdpovědětVymazat
  3. Pecka! Seda a drahokamy! Ach ach ach.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty bláho! Už se mi dlouho nic tolik nelíbilo. Věnec, barvy... Fakt krásný!

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je fak krásnej! Nejkrásnější.

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych u vás chtěla bydlet! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Oooo, to je krásne! Dnes počas venčenia budeme veru hľadať šípky. Vďaka!

    OdpovědětVymazat
  8. já chci taky věnec na dveře! slušně prosím!:) Je to nádhera!
    Pusu, Teta Majda

    OdpovědětVymazat
  9. Máte to doma krásné, takové vaše nedokonalé, ale krásné.

    OdpovědětVymazat

těší mě!