čtvrtek 5. května 2016

w c

a můžu si u vás odskočit?

ale jo.

a bude se mi stejskat.

po tom bytě.

to hezký si v hlavě uchovám.



 prý se říká, že se chce čůrat jako houpacímu koni(bramborové razítko)

 a tenhle slaměnej je z dorostovýho tábora...

 a pes, nebo dvounohý klokan, co nesmí dělat hovínka je z jednoho kempu na Šumavě...




Zatím co my doma jsme doma, tatínek už montuje kuchyň.

10 komentářů:

  1. To si piš, že se Ti bude stejskat! Víc než si umíš představit. Ale... mně už se vlastně moc nestejská. Vlastně už skoro vůbec, pomalu mi to dochází. Vy teda jedete!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejvíc se mi bude stýskat po lidech, co vídám každý týden...a teď budou dál...

      Vymazat
  2. Takže stěhování už je na spadnutí?Těšíš se,viď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to víš že těším!hrozně moc!hlavně na tu pidizahrádku...stěhování možná za měsíc, čekáme na okna a podlahu, tak zatím "zabíjíme"čas kuchyní:)a mazáním neštovic:)

      Vymazat
  3. Najsmutnejšie sú byty, keď sa z nich ľudia sťahujú, aj náš bol taký a videli sme ako sme ho zničili....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, já myslím že stačí vymalovat a je to. dosluhovala tu starodávná kuchyň a sporák, baterie jsme vyměnili a noví nájemníci se myslím už moc těší. tak mi smutný nepřijde vůbec:)

      Vymazat
  4. Při stěhování se z malého bytu do domku se mi nezastesklo ani jednou. Měli jsme to v bytě hezké, ale dům a zahrada, to je k neporovnání. A zvlášť z Prahy do vsi, to je čisté blaho :)

    OdpovědětVymazat

těší mě!