neděle 22. května 2016

vrátím se!

stěhujem se a zatím tam nebudeme mít internet. ale vrátím se!
jinak budu asi trochu tady.
Díky všem za milá slova, povzbuzení a podporu!

tady pár fotek z těch, co nám  marodům chodily na mail z tatínkova mobilu ...

je to jak sen...





16 komentářů:

  1. Tyjo! Zrovna jsem ti chtěla psát, jak to dopadlo s tou podlahou, jestli ji už máte a ono jo! Nádhera! A ty okna jak je T. začistil!:) krása! už se těším, až tam budete bydlet:)
    A za zprávu o blogu, že budeš pokračovat jsem moc ráda!:) Je to krásné čtení, koukání, inspirace!
    Pusu,
    Majda (sestři)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ať se vám v novém domě krásně žije, s radostí...
    ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Pecka pecka pecka peckáááá! Díky. Nechápu to vaše tempo...;-) Držte se.

    OdpovědětVymazat
  4. Budu se těšit! A krásný léto přeju...

    OdpovědětVymazat
  5. Prima! Není to jak sen, je to lepší :), je to realita.

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzko, jste opravdu šikovní a tatínkovi pochvala. Já vám to opravdu ze srdce přeji♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, těším se na všechny dobré zprávy! Může se říct, ve které čtvrti domek je? Nutně si potřebuju aspoň něco představit :) Hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, budu se těšit na další příspěvky :) Ta podlaha je boží!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je opravdu sen!
    Nááááádhera!!!!!
    A těším se:).

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám to všem přejeme a těšíme se s vámi. Já si pamatuji na svou první vanu, kterou jsem si napustila v opraveném domě v únoru bez zapnutého topení. Ve vaně bylo krásně. Výstup byl drsnější. Ale byla první. Pamatuji si jak voněla nová podlaha. A jak se děti zabydlovaly. Všechna poprvé jsou tak dobrodružná a fajn.

    OdpovědětVymazat
  11. To je něco. Taky se podivuju nad tou rychlostí. Máte to tam krásný, a to nejlepší teprve přijde. Tak pěkné zabydlování.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je skvělé, moc se těším. A přeju dobré stěhování. V domečku to vypadá krásně!!

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné a s citom, veľa šťastia!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné, prostor září a žije už teď, jsem moc zvědavá jaké krásy spolu vytvoříte :)
    Už mám odmaturováno a opravdu to bylo takové, jak jsi říkala. Díky!

    Přeji krásnou první noc!

    OdpovědětVymazat

těší mě!