středa 3. prosince 2014

C h y b í mi s v ě t l o

   A moc. U nás stále šedá deka (ne ta hřejivá, ale lezavá). Šedou miluju, ale na obloze potřebuji čas od času vidět oblohu a slunce(nemluvě o bubákovi po obědě, nemožnosti focení uvnitř a smogu nad Prahou)...A tak mám teď moc v oblibě zlatou. A světýlka jsme dávávali až poslední adventní týden, ale letos už teď! Takže vyrazím pro svíčky do svícnu, připomeneme si s ním sedm dní stvoření i hořící keř a ještě nám to rozsvítí myšlenky. A možná i zlaté rolničky. A jak tak koukám Klárko, tak ptáček od tebe je nejen Jarní dekorací...






A jak si svítíte vy?

4 komentáře:

  1. Tak já teda jdu najít nějakou svíčku.
    Jinak hlásím,že nejlepší a nejkrásnější Karkulka dorazila.
    A zdravím pana Nojó:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá naše, nejen že je červená, ale ještě se červená:)díky! Nojó mává žralokem tetě:)

      Vymazat
  2. Já to mám úplně stejně, taky potřebuju aspoň chvilku slunka, prosííím!

    OdpovědětVymazat

těší mě!