středa 26. listopadu 2014

O m a l o v á n k o k n í ž k a


S velkou radostí Vám představujeme naše dílko.
Omalovánkoknížka O Červené Karkulce.
Dítko si může číst a potom vybarvit a dokonce dokončit. Sedm celostránkových ilustrací vhodných k domalování dle fantazie. Tištěno na Vanilla ofsetový papír gramáže 220, vhodné jsou tedy i štětec a akvarelky.Kroužková vazba v červené. Háček, čárka i kapucka ručně domalovaná, tedy každý kousek originál. Vzadu pevnější karton jako podklad.
Ilustrace doplňuje jednoduchý a výstižný text vytiskaný ručně starými razidly. ( Tiskal,nechal vytisknout, svázal Mirek Beneš)
Vhodné i pro začínající čtenáře.
V případě potřeby možno obrázek odstřihnout dle vyznačené čáry a zarámované pověsit třeba nad postýlku...










Do konce týdne doufám konečně umístím na Fler, ale v případě zájmu můžete objednat u mě (zuzanka.ransova@seznam.cz) Cenu jsme si stanovili na 150 KČ(Nebo radši obligátních 149?Co máte radši?:))
Jinak by se měla Karkulka s velkou pravděpodobností objevit i v pražském obchodě Baobab, ve stáncích Levandulová na Náměstí Míru i Andělu, jednáme i o dalších místech, mohu průběžně informovat:)

Pomalu připravujeme Budulínka tentokrát pro hrášek v zelené kroužkovce a tím to snad ještě nekončí...


39 komentářů:

  1. TO JE ALE PARÁDA! Už podupávám před krámem, hezky za mnou do fronty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petko a stavíš se?:)nebo mi napiš do mailu:)juchů

      Vymazat
  2. Zuzko, skvělý! Gratuluju a už píšu e-mail... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeju k dítku! :) Vrtá mi hlavou, jaká barva bude po Budulínkově zelené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zlaté jelení parohy ....a dál se nech překvapit!:)

      Vymazat
  4. Jé, gratuluju a objednávám po jednom kusu!! Neuvidíme se ještě před Vánoci, že bys jí nemusela posílat? Třeba na Knihexu 7.12. nebo na Dyzajn Márketu? Krásná je, moc.. (I to potiskané leporelo pro Tonína!).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně dášo, kdy je dyzajnmárket?a na knihex bych taky ráda!ale vůbec nevím, jak to bude s dětma a prací a vůbec:)z potiskaného leporela mám děsnou radost, doufám, že to stihnu do vánoc:)teď jsem naprosto neočekávaně úplně mimo:)

      Vymazat
  5. Musím mít ! Píšu rychlosti blesku...Skvělé !

    OdpovědětVymazat
  6. zuzi, som nadsena, tesim sa! v prahe by som mala byt 5.1., mozno aj 6.1., ak sa nestane nic neocakavane, tak potom mi jeden kus rezervuj. hura hura hura!

    OdpovědětVymazat
  7. Jeeeeee! Zuz, mohla bych taky, prosím? A podepíšeš mi ji? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě!třeba dorazím na ty buldočky, nakonec asi půjdeme v neděli:)

      Vymazat
  8. Milujem ju už teraz♥ len dúfam, že ju bude možné poslať aj na Slovensko. Nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Obrovská gratulace. Tu knížku nutně potřebujeme.

    OdpovědětVymazat
  10. Zuzko, to je paráda ! Já určitě tři kusy nejmíň. Nepřijdeš na Dyzajn Márket ? Eventuelně ten fler, jakou tam máš adresu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele na dyzajnmárket bych určitě mohla dorazit!kdy vůbec je? když mi pak pošleš třeba číslo, tak se třeba i neztratíme a najdeme a předáme a poznáme:)

      Vymazat
    2. Je to sobota 13. prosince myslím od desíti do večera. Lepší je přijít dopoledne ( a pro mě s cestou od Řevnic i výhodnější časově :) )
      Tak snad to vyjde.

      Vymazat
    3. jé a nenapíšeš mi na mail mobilní číslo ať jsme mobilní a najdeme se tam?:)

      Vymazat
  11. Aha, už vidím, adresu jsem přeběhla :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dali bychom i víc :) Už píšu mail.

    OdpovědětVymazat
  13. Zuzi, ta je teda hodně hodně povedená!!! Taky nutně jednu potřebujeme :). Hned píšu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky budeme chtít podepsanou, prosíííím. To jsem zapomněla do mailu napsat:).

      Vymazat
    2. jasně!:)jen jsem zapomněla, skřítková je Anička?:)na dyzajnu snad budeme!:)

      Vymazat
  14. Jé, já taky "potřebuju" jednu :). A taky bych radši bez pošty, ale zase abych vám to nějak moc nekomplikovala...Píšu mail...A trošku off-topic, zrovna dneska sem si na vás vzpomněla se Shaunem Tanem - znáte tohle https://www.youtube.com/watch?v=CVV7kxQdolY ? Asi se dá nají i bez těch titulků. Mějte se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je naprosto parádní!jen já vidět tohle bych proskočila zavírajícíma se dveřma....:)klidně bez pošty!budeš taky na dyzajnmárketu?:)to abych si tam otevřela skoro obchůdek:)děkuju, máme se!taky se mějte!mail mi nepřišel...

      Vymazat
  15. Čarokrásné!!!

    Chci.
    Přeju si.
    Prosím.

    A mimochodem - není ten Mirek Beneš taky stanař a týpař?

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je parádní počin, jůůů a aaaach! P.

    OdpovědětVymazat
  17. Prosím stavíš se s tímto i ke mě do stánku PANMON na Dyzajnu na piazetu? Chci si doma vybarvovat! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně!stavím ráda:)(a konečně si prohlídnu zblízka tvoje krásný ryby a medvědy a lišky!)

      Vymazat
  18. Včera jsem si dvě Karkulky vyzvedly na poště. Moc děkujeme. Jsou parádní :) Už se těšíme na Budulínka a další kousky;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My taky moc děkujeme! Máme velkou radost, že se líbí!Taky se těšíme, jen co se zmátoříme, vrhneme se do toho!:)

      Vymazat
  19. Milá Zuzko, marně po Vás pátráme:-) Ozvěte se prosím na jana.rehorkova@gmail.com. Díky Jana z Hračkotéky

    OdpovědětVymazat

těší mě!