pátek 7. února 2014

R e c y k l a c e A T ř í d ě n í

Měla jsem potřebu udělat si v dalších věcech u nás doma pořádek. Proto...
...kapsář na třídění nejen zimních nezbytností. Ze starého koberečku a triček...(i k příležitosti krásné nové čapky od A. háčkované!:))
...na čapky...
...rukavičky...
...šátečky...
Pro naše staré boxy na tříděný odpad nové cedulky s návodem.
(než vložíte papír, složte z něj nejprve lodičku a pohrajte si!)
(než vložíte krabici, popřemýšlejte, jestli z ní raději nevyrobíte peněženku!)
...na plast mě zrovna nic pěkného nenapadá. Ale radost ze sešlapávání je jistá, pokud si třeba potřebujete...ulevit:)

3 komentáře:

  1. Recyklace a třídění jsou mým heslem letošního roku. Stěhujeme se, a tak asi nebudu dělat nic jiného než právě třídit a recyklovat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to přeju pevné nervy a hoooooodně odhodlání!my se stěhovali zatím dvakrát(ale poprvé to bylo jen s minimem věcí)...a vždy jsme vyhodili tolik tolik...plné pytle oblečení do charity...a nad hlavou máme strašáka-půdu plnou krámů. Jenže jsem sběratel a manžel taky...ale taky jsme vášniví třídiči, takže ještě nejsme zcela pohlceni svými krásnými krámy:)...třídění a recyklace je asi heslem mého žití!:)

      Vymazat
    2. Já jsem založením taky sběratel, ovšem odstrašující příklady v okolí - teď dokonce v přímém přenosu - mě drží na hodně krátké uzdě. Minimalistické interiéry se mi moc nelíbí (totiž líbí, ale nelíbilo by se mi v nich bydlet), ale naše poslední bydlení bez dětí rozhodně bude maximálně minimalistické!

      Vymazat

těší mě!