pondělí 25. října 2021

Podzim

Vyrobit si létající komety(meteority) z kusu plátna velkého jako malý kapesník, doprostřed dát písek a zavázat červenými a žlutými mašlemi. Létají nádherně vysoko.
Na velikonoční věneček z kočiček drátkem namotat křoví ze zahrady (až věneček opadá, drátek vymotat a znovu použít)
Kreslit podle dřevěných zvířátek olejovými pastely sovu a veverku.
Sezbírat poklady na kompostu.
Nakreslit si ježky a pak jim přikreslit mechový domečky a mochomůrku.

Kreslit olejovými pastely na černou čtvrtku.
Navlékat lampionky.

Naposledy v sezóně rozmotávat pruty.
Oprášit staré deskové hry.

Ušít záclonky....

6 komentářů:

  1. ...máte nádherně intenzivní podzim, ledňáček je parádní :-) zdravím jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jsou ty kresby na černou čtvrtku.
    Užíváte si prima podzim 🍂🌾🍁

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné jsou lampionky v okně a zarostlá, barevná vrátka.
    PAPA JANA

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne prežívate jeseň (podzim). Krásne tvoríte, krásny venček, krásne poklady z kompostoviska, krásne kresby pastelom na čiernom podklade... Páči sa mi u vás, vďaka za zdieľanie. :)

    OdpovědětVymazat
  5. IF YOU NEED A LOAN NOW EMAIL CONTACT drbenjaminfinance@gmail.com




    TODAY I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT $520,000.00 FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY. IF YOU NEED A LOAN NOW EMAIL CONTACT drbenjaminfinance@gmail.com

    Hello, I'm here to testify of how i got my loan from BENJAMIN LOAN FINANCE(drbenjaminfinance@gmail.com) I don't know if you are in need of an urgent loan to pay bills, start business or build a house, they offer all kinds of loan. So feel free to contact Dr. Benjamin Owen he holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly without cost/stress via Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat

těší mě!