pondělí 26. července 2021

košíčky z trávy

Jsou krásná letní rukodělná činnost.
Potřebujete jen jehlu a bavlnku nebo nit,provázek..a trávu. Buďto usušenou a namočenou,nebo právě utrženou.
Stonky srovnáme konci k sobě a smotáme do spirály(kulaté nebo oválné) pak už jen obšíváme.
Detailnější videonávod jsem uložila na instagram (ze sešitu věneček-léto).
Nejdřív se ušije dno, pak se stébla dávají místo vedle sebe na sebe.
Můžete měnit barvy nití, když dochází stébla,jednoduše přoložte další.
Když jste s výškou košíčku spokojeni, zastřihněte stébla do ztracena a zapošijte,aby nevykukovaly.

Naplňte čím je libo.

Ideální na poklady.

1 komentář:

  1. Dobrý den, musím říct, že ty jsou fakt super. :) Já jsem podobné pletla letos na dovolené taky, byli jsme s manželem pod stanem na rybách, ale mě ryby moc neberou, tak jsem se musela nějak zabavit. Tak jsem si právě vymyslela z nedaleké polní trávy takové suché výzdoby na podzim domů. Tak je chci příští víkend rozvěsit. :)

    OdpovědětVymazat

těší mě!