čtvrtek 17. prosince 2020

denní věštec

Ségra a její děti přišli na oslavu s úžasným dárkem, vlastnoručně vyrobenými novinami Harryho Pottera.
Kluci si to tak nadšeně četli(a prohlíželi) a tolik je to přeneslo do kouzelného světa, že se pustili taky do svého vydání. Akorát psaní bylo na mě, protože tolik písmen by bolelo. Taky dostali pytlík Bertíkovi fazolky, reklama na buřtové trávové červové a cukrovovatové bonbony nesměla chybět. Redaktor nám noviny vytiskl hned dvakrát, sešila jsem je zlatou nití. To tisknutí vystřiženého nás uchvátilo, proto už vyrábíme vánoční vydání J i n o t a j e , které bude hodně kolážové, dokreslované. Zatím jsme rozstříhali Nový prostor.
a tedy pro upřesnění, obrázky kreslil Antonín, vybarvovala a psala jsem já, vystřihoval František, diktoval Tonda a Franta vymyslel vtip. A vytiskl tatínek.

4 komentáře:

  1. Tak to je opravdu úžasné. Dárek s přidanou hodnotou))))

    OdpovědětVymazat
  2. To je super! Mladej takhle vydával knihu, on kreslil a já psala :D
    Máte skvělou domácí manufakturu.
    Krásný advent.

    OdpovědětVymazat

těší mě!