neděle 9. srpna 2020

O Kmínkovi, Lupínkovi a Rozmarýnce, kapitola 1.

dlouho jsem tu nebyla! Tak dlouho, že mi dalo děsnou práci se tu znovu zorientovat. Celé je to na bloggeru jiné a já jsem z toho dost nešťastná. (máte někdo radu? budu vděčná moc!) Konečně se mi podařilo probrat se miliardou fotek a najít ty k tvoření, co jsem pro Vás připravila kolem velikonoc. Jedná se o vystřihovánko- omalovánko- pracovní list na A4 ke kapitolám jedné křesťanské pohádky, kterou nám maminka četla, když jsem byla malá. Napsala ji spisovatelka a překladatelka Renata Ferstová. Tady už fotografický doprovod a odkaz ke stažení:

6 komentářů:

  1. Krása! Dokud to jde, klikám, že chci starý blogger, ten nový nemá všechny funkce, na které jsem byla zvyklá .... takže do budoucna asi neporadím ....

    OdpovědětVymazat
  2. Vrzka, počuj! Zaoberám sa doma praktickou otázkou, a to: Radi vyrábame veci, postavičky, hračky, domčeky, šatočky. Ale potom nám pribúdajú doma veci. Ako to riešiť? Povedať si "nevadí, to sa pokrčí a za mesiac to bude preč"? Alebo sa tešiť, že sú deti v kreatívnej fáze života a zaplniť si naše malé izby papierovými, štupľovými, drevenými, kovovými a listovými hračkami? Ako to riešite vy doma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ešte, že veľká vďaka, toto vytlačím deťom, budú nadšené.

      Vymazat
  3. Dobry den, není zde ten odkaz, nejde stáhnout :( už jsem vytiskla zimu a udělali jsme špajzík...

    OdpovědětVymazat
  4. To je pěkné. :) Naše dcera teď začala taky "kreslit" pohádky. :) Jen si je dělá tak nějak po svém, takže má princezna třeba respirátor. :D Ale tak co, aspoň je vidět, co současná doba dělá s myšlením malých dětí. :) Ale jinak jí v tom docela podporujeme, vždycky jsem doufala, že bude mít talent na kreslení, i když nevím, po kom ho má. Já neudělám ani rovnou čáru. :D

    OdpovědětVymazat

těší mě!