neděle 14. července 2019

cvočky loutky divadýlko

z posledních hodin naší pidivýtvarky
Návrhy loutek:




 Materiál: cvočky (my sehnali v tigeru), pastelky, nůžky, jehla na dírky, karton ze skicáků (ten poslední tvrdý papír)






 Loutek vzniklo víc, vyfotila jsem jen pár. Každopádně by šly skvěle použít na nějakou ploškovou animaci.
 No a protože je jahodová sezóna, využili jsme bedýnky. Pak je třeba drát, vrtačka šroubky a kousky dřev nebo tak něco..u nás na půdě, nebo v kůlně se vždy něco najde.


 Na jednoduchou oponu kus staré látky, špendlíky, jehlu, nit..a na zaháknutí opony zas drátek a korálky.
 Ze starých desek různé kulisy. Je mi líto, že jsem to líp nenafotila, ale většinou moc není čas. Moc se jim všecka divadýlka povedla.

Pomalováno akrylem. Třeba se o dlouhých prázdninách necháte inspirovat a zahrajete si pohádky.

Na závěr našeho výtvarkového roku jsme si střihli výlet za kulturou a na ilustrátorský kurz, o tom snad brzy příště.

4 komentáře:

  1. Mám u Vás ráda, jak z maličkostí dokážete vytvořit zázraky :-) Otázka od naprostého laika - kde se dají sehnat tak pěkné cvočky? Jednou jsem měla záchvat tvořivosti (to se bohužel nestává často :-)) a chtěla s dětmi také vyrábět loutky, ale u nás v galanterii jsem sehnala jen obrovské a moc hluboké cvočky, které na papír nebyly nic moc... Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! Jak jsem psala, sehnali jsme je v tigeru- tedy Flying Tiger Copenhagen. Ani nevím, jestli se tomu říká cvočky! tak se pozeptat v papírnictví spíš než v galanterii. Kluky to moc baví, příště musím nakoupit do zásoby:)

      Vymazat
  2. Chválim, úžasné, vždy sa tu tak oblažím:-)
    Alena

    OdpovědětVymazat

těší mě!