pátek 12. dubna 2019

na školku

Hrát si na školku, když je brácha ve škole, to ho ještě pořád dost baví.
Školku pro pandy.

 Sešítek jsme sešili z různých odstřižků pokreslených papírů.
 Na obálku posloužil kartón z nepěkně obalených medvídků, které kluci dostali od babičky.
 Na takové a další lesswaste nebo zerowaste tipy na tvoření s dětmi jsem dostala tip od Lucie, jestli vás to zajímá, určitě na instagramu koukněte na ilustrátorku Annu Kovecses a její Ábelś Playthings a napište, jak se vám líbí, já ji miluju.
 Jinak tady si teď píše úkoly náš školák. Na zeď postupně lepíme abecedu Jany Nachlingerové, písmenka které už se naučil.
 Jen to hraní na školku už není takový klídeček jako bývávalo tady, nejmladší se chce taky zapojovat (hází pastelky, kreslí po stole, leze na židli, na stůl, na hlavu.
A za chvilku nás čeká zápis do státní školky, protože předškolák. Bude mi tu dopoledne tolik chybět.

Já sama už se nemůžu dočkat léta. Ne, že by se mi jaro nelíbilo, ale ty prázdniny, ta svoboda dělat si jen tak, co se zrovna chce, nemuset každé ráno tryskem vyběhnout se třemi dětmi do kopce směr škola, ale vesele se projít lesem, ke koupališti, k řece, na louku, na zahradu..jen tak..j e n t a k..

4 komentáře:

  1. Jako malá jsem si taky dělala takové sešitky :D Pěkně nastříhat a sešít hřbet.
    A taštičky z odstřižků látek, které mi mamka dala.
    Tak ať to těšení se utíká (ale já osobně chci ještě dlouho jaro) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kéž by to bylo jaro jak si pamatujeme..i s deštěm....a taštičky teď u nás taky začínáme, z provázků a plsti:)

      Vymazat
  2. Vivat prázdniny! Taky už se těším - moc. Děkuju za připomenutí sešitků - taky mám vzpomínky na to, jak to bylo prima mít před sebou čistý, vlastnoručně sešitý sešitek a uvažovat čím ho zaplním... Krásné jaro a ještě lepší prázdniny. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda! Kluci nejraději vyrábí knížky. a já si takové nejraději schovávám!lepší než pokreslené a4:)vám taky krásné jaro!

      Vymazat

těší mě!