středa 13. února 2019

semínka

zatím pořád řeřichu, ale už se třesu na všechno předpěstovávání. Jen mám pořád zmatek v tom co kdy a neuspěchat to. Co sejete vy?
A pak ještě nahlédnutí do překrásné knížky, kterou jsme si, výměnou za jiné nechtěné, vybrali v naší vlaknihovně. Naše aktuálně "nejčtenější" obrázková knížka.
 Jinak setí na eko toaletní papír se nám osvědčilo. Trhání a máčení je zábava, když řeřichu sklidíme, jednoduše zbytek hodíme na kompost.





S takovouhle bych se i ta anglická slovíčka snad učila ráda.

10 komentářů:

  1. Tu jsem milovala! Táta mi ji v osmdesátkách přivezl z Anglie a psal mi tam tužkou výslovnost. Teď jsem náhodou na školním bazaru objevila další do série "Busy, busy world" už s krátkými příběhy a dá se snad sehnat i v česko/anglickém vydání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo!je prostě nádherná. Miluju vlaknihovnu:). Kam se leporelo jaro léto podzim zima hrabe♡

      Vymazat
  2. Je parádní. Máme ji doma z dětství. Asi ji budu muset vytáhnout a učit se s dětmi slovíčka. Tchyně koupila nějakou podobnou moderní, ale na tu se nedalo koukat, tak šla pryč.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee - já o tom slovníku psala na blogu v roce dva 12. Bylas´ už na světě?! Pusu a ciao, kámošové!!!

    OdpovědětVymazat
  4. We have the same book here :-), in Finnish...

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Zuzko, díky za knižní tipy. Bydlíme na skorosamotě, takže můj kontakt s novinkami ze světa knih je dost omezený, ale díky Vám a Pondělí se naše knihovna utěšeně rozrůstá. Největší radost mám já, pak děti a poslední muž (asi už ho nebaví vyrábět další knihovny :-)).
    První předpěstovávám papriky, ty dýl klíčí, už se na ně chystám, pak dávám rajčata a brukvovité a salát (první půlka března) a pak bylinky (přelom března a dubna), až nakonec cukety a všechny dýně a melouny (v průběhu dubna). Letničky - jak které, afrikány koncem března, ostálky spíš až na začátku dubna..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy! No já jsem v tom psaní blogu žalostná, čas není, ale zas se to zlepší snad! Upokojuji se akčností na instagramu. Ale to není ono. Zdravím do divočiny! Hned bych tam utekla.

      Vymazat

těší mě!