úterý 15. ledna 2019

sbírka brouků

kartón, fixy, tenký černý fix, drátek, papírová lepící páska na přilepení drátků (my koupili velkou v econea), krabičky od sirek



 Před kreslením jsme si prohlíželi Havětník. V kamarádčině školce jsem viděla staré atlasy zvířat od albatrosu, s učebnicovými nákresy, to by se nám pro výtvarku hodilo, musím se někdy podívat do antikvariátu. Nemaje víc knih o broucích, vyhledávali jsme si fotky brouků, které chceme kreslit a promítali si je.





Děti se docela nadchly a plánují si svou sbírku postupně zvětšovat.

13 komentářů:

  1. Super! Brouci jsou skvělí (u nás příroda nefrčí).
    A to plátno nemá chybu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba začne:)a plátno jo!nechtěli jsme rozhodně televizi a tohle se jeví jako ideální řešení a s širším využití:)

      Vymazat
  2. To je úžasný nápad :-) s dovolením se budeme inspirovat, protože nám se už po hmyzáčcích stýská a jaro je ještě daleko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře! Víc brouků! S tím jarem to mám stejně..

      Vymazat
  3. A tou papirovou paskou ty dratky drzi dobre, jen zespoda prilipnout? Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drží dobře! Drátek je tenký a brouček lehký a páska pevná kvalitní. Ještě by šlo lepidlo z pistole nebo herkules na další proužek kartónu.

      Vymazat
  4. Ti jsou tak rozkošní! Ňu ňu, hlavně ty nožičky z drátů..

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že většinu své energie a trpělivosti vyčerpám dopoledne ve škole na mých svěřencích :-) a na odpoledné pro své prcky mi jí moc nezbývá. Moc se mi líbí váš styl žití :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu tak rozumím!maminka je učitelka ve školce:)ale i když mám dopoledne relativně! klidná jen se dvěma dětmi, stejně je energie na odpoledne často zoufale málo. Dost mi myslím pomáhá pravidelnost a nezrušitelnost kroužku, i když jsem spíš spontání duše. ♡

      Vymazat
  6. This is so lovely!!!Self-made-Scarabeusses :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já to tady u Vás mám čím dál tím víc ráda, vážně!!! Líbí se mi všechny Vaše nápady a hlavně Vaše upřímnost!!! Můžu tu čerpat inspiraci pro děti (2, 4, 12) i pro sebe, ale hlavně jste takové pohlazení po duši, ale to už jsem tu zmiňovala:))!! Myslím, že úniky má snad každý, snad až na Buddhu a Jardu Duška:)), ale to nevadí, každý nemůže být osvícený, a myslím, že o to ani nejde, myslím, že je dobré vědět o svých ne-přednostech, ale i přednostech a myslím, že je to důležité i pro děti, i ony se z našich špatných i dobrých příkladů mohou učit, tak jako my. Důležitá je sebereflexe, omluva, přijetí, objetí, prostě láska ve všech jejích podobách a dovolit si jít dál. Žádný patos, ale život, tak to prostě je a vy jste krásný člověk!!! Pohlazení a poděkování, že jsem čas od času mohu nakouknout a zjistit, že je vlastně všechno ještě v pořádku, že čistota, život, radost i láska tu stále ještě jsou:)))!!! Šárka

    OdpovědětVymazat

těší mě!