úterý 11. prosince 2018

Těšení

už to na nás leze, stejně jako slézá zánět spojivek. V pátek nám začínají první školní prázdniny.
 Vyzdobili jsme šuplík a František tátovi nakreslil odpočítávací adventní okénkový kalendář. Až otevře dvacítku, už bude poslední den a pak volno.

 začali jsme péct cukroví a formičkama si doma i zdobíme.
 Právě jí poslední mandarinku co přinesla Barbora a Mikuláš. Nejraději by měl tak pět denně.
 Kočka a panda jsou všude a cinkaj rolničkama a děsně se taky těší na vánoce.
 Jak jsem psala F. je hodně zdobicí typ tak hodně zdobíme.
 Venku déšť a na náměstí ozdobený stromek.
 Toník si přendavá těšící muchomůrku na kalendáři. Bude mít oslavu narozenin.
 Někdy tu mám i andílky.
 Navlékli jsme hodně dlouhý řetěz. Zažehlovací korálky a papírové hvězdičky.
 Ještě jsme vytáhli jedno zimní leporelo a hodně hodně čteme.
 Včera jsme měli první vánoční mecheche a dostali nejhezčí písničky s knížkou, nejkrásnějc bezobalově zabalené. Hádejte od koho.
Já stále řeším dilema se stromkem. Napadlo mě, že bychom v zahradnictví koupili třeba smrček/jedličku, na dva dny si ho pozvali domů a pak zasadili na maringotce, pokud nebude moc tuhý mráz. S maringotkou mám plány na léto. Snění mi dost pomáhá, když je smutno. A taky modlitby.

Taky se těšíte?

4 komentáře:

  1. Ta světýlka na schodech a andělíček jsou nejlepší.

    My jsme loni koupili stříbrný smrček v květináči v zahradnictví Chládek, které si stromečky samo pěstuje někde v jižních Čechách. Týden byl na chodbě, pak dva dny doma, pak zase na chodbě a pak už venku (aspoň myslím). Celý rok 2018 strávil ve vnitrobloku, kde jsme ho v létě zalívali, a letošní Vánoce s námi pojede druhé kolo. Kdyby zvládl třetí byla bych vděčná. Ony ty smrky docela narostou (minulý týden jsem zdobila jeden padesátiletý před naším ústavem), tak chci sázet jeden smrk za tři roky nebo tři. Vůbec nevím, kam bych je sázela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme na sázení maringotku, ale taky doufam ze nam vydrzi dele v kvetinaci!diky za tipy!koupili jsme dnes u nas v zahradnictvi jedlicku:)

      Vymazat
  2. Zuzi, máme jedličku v květináči od Šimonova narození, při koupi to byla jen taková pidi štětka. Letos s námi pojede už 9. Vánoce! Jak píše Eva, postupně ji zvykáme, tak týden před Vánoci jde na chodbu bytovky, pak na chodbu bytu, na dva tři dny do obýváku, a zase postupně přes chodby na balkon. :-)

    OdpovědětVymazat

těší mě!