pondělí 21. května 2018

Omalovánkoknížka a Noc kostelů

Přípravy programu pro děti na Noc kostelů 2018 mám skoro hotové. Malovala jsem dvě kulisy pro maminčino divadýlko, dotvořila loutku pastýře, s dětmi vymyslela tvoření z kartónu (dám sem brzy fotky pro inspiraci) a nakreslila ilustrace k pohádce O ztracené ovečce.














Pokud by se Vám chtělo a nemáte to daleko, přijďte se podívat!
Informace kdy a kde i s mapou tu: https://www.nockostelu.cz/kostel/1013/


Omalovánkoknížka O ztracené ovečce je volně ke stažení na mém blogu tu: https://vrzkestazeni.blogspot.cz/2018/05/omalovankoknizka-o-ztracene-ovecce.html

5 komentářů:

  1. Zuzko, to je opravdová nádhera ten tvůj pastýř. Nedávno jsme v náboženství s dětmi dělali podobenství o dobrém pastýři, děti malovaly a lepily ovečky - všechny krásné - a na mě zbylo namalovat pastýře. Říkala jsem si, to je tak těžký, protože v tý kresbě je potřeba vystihnout to důležité, ten jeho výraz. No, kreslíř nejsem a pastýř se mi nepovedl. A říkala jsem si, jestli někde na nějakého povedeného narazím, že ho musím dětem ukázat. Tak ta chvíle nastala. Omalovánku o ztracené ovečce dostanou naše nábožkové děti jako dárek na prázdniny. Děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju to mám ale vážně radost že to využijete! A kolik učíš dětí? juchů jupijou!

      Vymazat
    2. Ted mam 8 ve veku 5-8let. Knizka pro ne jak delana.

      Vymazat
  2. Smekám, hrozně pěkné. Těším se, až na to bude vek.

    OdpovědětVymazat

těší mě!