pátek 2. prosince 2016

jak Cílek...

Lídu našel...







Asi už všichni znáte a přečetli jste několikrát...já ještě ne.Nešlo se nepodělit!
 Dárek pro mého Cílka. Protože vždyť to je celej on...i když sám do lesa už delší dobu neměl příležitost jít, jak je pořád s náma...Když jsem viděla, jak jdou vedle sebe, připadala jsem si taky jako Lída.
A mech a houby a les a oheň, zrcátko... Těším se, až si ji spolu přečteme.

Být spolu je tak hezký...A být v lese je tak hezký...A být spolu v lese je tak...

A číst si spolu.

ps.:fotila jsem nad sklepem. je to moje oblíbená neupravená místnost..tam čas nikam neutíká. Až na tu pračku, běhá nám vydatně skotačí po podlaze..

2 komentáře:

  1. ta je krásná, myslím, že naší prostřední zcela nadchne :-) díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mám radost!jinak loutkový film v mírně podobném duchu je malý pán:http://malypan.cz/?page_id=7

      Vymazat

těší mě!