středa 5. srpna 2015

radosti

Když zrovna zabere tuna prášků na mé dosti nemoudré zuby moudrosti...je toho tolik, nad čím se radovat! A v pondělí je vyfotím vytrhnuté, jo?(nééé!)
 Když má jet A k babičce, je s batůžkem připraven už dvě hodiny dopředu.
 Tiskání je zábavné nejvíce pro ty zabarvené prsty!
 Klučičí nej. obrázkové leporelo. Ta zvířata jsou fakt obrovská!
 Ptáček. Nejmilejší!
V kině už měsíc dávají o zlaté rybě...

Dobrou noc! A zmrzlý hrášek na tvář.

11 komentářů:

  1. Zuby jsou prevíti, to je snad nejhorší bolest, tak ať je brzy lépe!!
    To leporelo vypadá úžasně, copak je to zač? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně! porod je proti tomu procházka rozkvetlou álejí!:)(všem to tvrdím a nikdo mi nevěří??!!) Leporelo se jmenuje Velká kniha o velkých zvířatech,(Hazel Maskellová, Fabio Fiorin)vydal Svojtka co., my ji koupili v levných knihách. Tady link:http://www.svojtka.cz/shop/kniha/2915-velka-kniha-o-velkych-zviratech.html

      A díky!antibiotika začínají zlehýnka zabírat:)

      Vymazat
    2. Aha, super děkuji za odkaz!! Já znám jen tu o Velkých strojích a traktorech! :-) Vypadá báječně, určitě pořídíme!
      Já to taky říkám pořád, že než k zubaři, to raději porodit :-D Naprosto chápu a pevně doufám, že už je dobře!

      Vymazat
    3. Na stejné vlně se nese od stejného ilustrátora i o Dinosaurech:) a díky, už je líp!

      Vymazat
  2. Zuby moudrosti jsou šílený. Asi tím, že to bolí v hlavě, tak blízko u mozku. Jak budou venku, uvidíš tu úlevu ! Držím palce !

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, a nezapomeň, až budou venku, schovej zoubky pod polštář. Třeba přijde. Hádej, kdo.
    Jinak, dřív než ptáčka viděla jsem hlavu slůněte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chichi zoubky:)kdybys je viděla!a ten kráter po nich!:)A máš pravdu!je to i slůňátko!jé!... Ale zubany mám...a i kytku jsem dostala:)

      Vymazat
  4. Zuzi, moc držím palce, se zubama si užíváme své tak nějak pořád (Kubík bohužel s narkózovým koktejlem).
    A Tebe to chytlo zrovna v těch vedrech....drž se...
    A OKAMŽITĚ MI NAPIŠ ADRESU SAKRA! Jsou korunky, mám na poštu:-))
    Zubům to neuleví ale na duši třeba potěší.
    Poslala bych i obklady (miluju dárky z recese), ale vzhledem k podnebí...
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, já se omlouvám, včera mi hlava moc nefungovala. Sakriš, mohla jsem to poslat k svátku.
      Dnes to pošlu.
      VŠE NEJLEPŠÍ K SVÁTKU, HLAVNĚ ZDRAVÍ, ZDRAVOU SPOKOJENOU RODINKU, ať si užíváš povídání přírodu kamarády knížky...vše nej!
      Magda

      Vymazat

těší mě!