pátek 17. července 2015

Drobky tu a tam

 Našli jsme ořezávátko a poprvé krouhali.
 Toník nakreslil svůj (myslím) první autoportrét(to ucho je zamotaný!to djuhý se nafouklo).
 Na kreslení jsme pořídili rovnou knížku. Budeme vlepovat a průběžně kreslit. Má 400 stránek, tak snad nějakou dobu vydrží:)Každý má svoji (moji). Tomu říkám archivace!
 Uschnul nám vánoční stromek. Stydíme se!
 Moje sestra je kočka. Až odchová, bude zase jezdit! (Přání k narozeninám- anilinky a perko)



 Společná "chlapská" práce.


 Františkovy první stříhané. To to letí!
 Patro zespodu stále nedomalováno...
 Maňáska velrybu na divadlo jsem ale stihla.



Tonínův první výrobek z dvoudenních prázdnin u babičky. Dinosaurus už zdobí první stránku knížky a otvírá na nás tlamu.

A ještě drobek pro Rosu: Já na tom makám! Beru si skicák na týdenní prázdniny. Zatím mám babičku s citronovou zmrzlinou, lední medvědy...víc nepovím! A omlouvám se. Jsem tak pomalá!

14 komentářů:

  1. Toník nádhernej. Velryba výborná! Mám chuť taky nějakou zkusit... A odkud máte, prosím, tu velkou prázdnou knihu? Užívejte...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!odkaz je na knížku, ještě jednou tady: http://www.jota.cz/pro-deti-a-mladez/udelej-si-svoji-knihu/
      Líbí se mi, že se ti knížka líbí, původně jsem ji kupovala vašim holčičkám, ale když jste nemohly, tak ji obsadil Toník:)
      Velryba měla úspěch, jako maňásek je přesvědčivá. ta tlama:)

      Vymazat
  2. Jejdanánku, Zuzko, odkud vy máte mumintrolí formičku??? A vylryba, ta je skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala:)od kamarádky z Finska, byla tam na studiích. Děkuju!

      Vymazat
  3. Velryba je nádherná!:) A přáníčko jsem u sestry již viděla naživo vystavené v předsíni:)
    Matla

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám slov, velryba je naprosto dokonalá!!! Přáníčko také a muminí formičku závidím:)
    Krásné léto, Terka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju a taky krásné léto! Tak si udělat výlet do Finska nejen pro formičku...:)

      Vymazat
  5. Zuzko, ahoj, rodiče před časem koupili starý domek a já se tam hrabala v knihovně po předchozím majiteli - já tam našla překrásný poklad, myslím co se týče islustrací.
    Mě to úplně rosekalo, když napíšu knížka plná něhy, nebudu přehánět.
    zvířátka básničky - z r.1958...já nevím, jestli to bude Tvá krevní skupina, třeba to pustíš jiné kamarádce, ale já si hned vzpomněla na Tebe a jak se umíš radovat z takových knižních úlovků:-)
    Jestli chceš, napiš mi do emailu adresu: jezabel13@seznam.cz
    (teď píšu z práce, doma budu mít pc asi až v neděli).
    Ps. Bohužel tam nejsou sumci ani velryby, ale je fakt překrásná.
    Ps. Co ta barva do tiskárny?
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!moc! jen co se vybalíme, tak ti konečně napíšu mail:)

      Vymazat

těší mě!