úterý 19. května 2015

p š š t

po dni plném křiku, smíchu, pláče a hulákání tichý večer s milou knížkou, maceškou a klubíčky...









(Klubíčka z Vlniky bavlněná, růžové razítko z holčičího pokojíku z pěny na dřívku, maceška od maminky z truhlíku, Kočička z kávové pěny Evy Volfové a Terezy Horváthové.)

7 komentářů:

  1. Takéto knižky mám aj ja rada...schovala som si jednu ,ilustrovala ju moja obľúbrná Martina Matlovičova Kráľová...s deťmi sme jej aj písali list,pred cca 10 rokmi :)...ale neodoslali....
    ...ja mám rada kresbičky a papier, na ktorom sú Vaše vymaľovanky...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to mám ale radost!:)a nevíte, jestli se dá od M M K něco sehnat i u nás? Googlila jsem si a je to krása! Tracyho Tygr třeba:)

      Vymazat
  2. Chrochtík a Kvikalka,podľa relácie,ktorú mám nahratú len kôli nej,a TV,ktoré máme len kôli autistic.synovi :),a detské knihy , odkladané len kôli mne :),lebo deti sú veľké...ja stále nie :) ...a ešte ilustrovala Veronu Šikulovú : Diera do svetra.:)))

    OdpovědětVymazat
  3. ..a ešte máme spoločné...komôrku :)
    http://osblove.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo kvíkalka!mě to bylo povědomé!píšu si!a ráda navštívím komůrku:)

      Vymazat
  4. Zuzko, nakukuji sem už dlouho a moc se mi tu líbí. Jo a ta maringotka se zahrádkou, to je bomba. Tam by se pařilo:-))))) A aby jste už byli fit! Pěkný den V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó!pařilo!:)ale s těmi dětmi to je spíš hrabat, trhat, zalévat a spát:)vítejte! těší mě návštěva:)

      Vymazat

těší mě!