čtvrtek 23. října 2014

P r a v i d l a L é t a

Radost otevřít- jeden z dárků našeho "tatínka". Opravdu málo textu. Opravdu nádherné ilustrace. Velký příběh s tajemstvím, plný dobrodružství, pravidel...














 O přátelství i hádkách. A usmíření. Tak jsme si to teda alespoň vyložili. Znáte od něj něco
vy? A moje nově oblíbené/objevené nakladatelství: Labyrint - Raketa.

A. tu knížku miluje...je tam Dinosaurus na klíček, posílá ti Pepíček a ještě trosky letadel a další mrtvej dinosaurus, kterej umřel(naše aktuální velké téma...)

16 komentářů:

  1. Krásná kniha...kouzelné ilustrace. La vďaka za tip:o). Skříň už mi praská ve švech pod náporem utajených knih pro děti;-D. Kouzelný večír vinšuji, Míša.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidím:)ale jo, taky jsme nějaké, tedy já, utajila:)ale já bych je nejradši dala všechny sobě!:)

      Vymazat
  2. To vypadá nádherně ... Vůbec jsem neznala ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky ne, vždycky se jdu podívat na "novinky" k nám do centra a nestačí mi...peníze na všechny:)

      Vymazat
  3. Ty brďo! To jsou hodně krásný ilustrace...

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je krásná! Taky děkuji za tip:) R.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, ta ale je! Zároveň z ní trochu jde strach. Řekla bych, že je pro dospělé, co nezapomněli být dětmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím že je nejen pro děti, co se nebojí bát:)a dobře to dopadneee...

      Vymazat
  6. Moc dobře to vypadá. A na obálce vtipná parafráze van Gogha mě pobavila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obilný pole, vrány, cypřiše. Spíš teda asi citace než parafráze. Líbí se mi to.

      Vymazat
  7. Šauna řadím mezi TOP, doporučuji i vše ostatní od něho. Pravidla se chystám objednat, jen na všech stránkách je jen jedna věta? :-( Baví mě totiž i jeho povídky, tak jsem myslela, že k tomu bude i povídání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano pouze věty. ale celkem mi to sedí:)ale na jeho další slova jsem zvědavá!

      Vymazat
  8. Nový svět a Příběhy z konce předměstí, já ho objevila asi před rokem, nadchla se, zamilovala, ty detaily, ten vtip! Beze slov i ve slovech.

    OdpovědětVymazat

těší mě!