pondělí 30. prosince 2013

Č m á r á n í

Poslední dobou se u nás dosti čmárá...což mě moc těší...jen to někdy není tak, jak by si mnozí způsobní představovali...ale já nejsem moc způsobná...kdybychom měli svoje vlastní bydlení, tak bych byla ještě více benevolentní maminka:)


V lepším případě máme plán na kreslení...sloník od Jou Jou...

Kopec...se přihodil při přebalování, naštěstí manželovi...zamalovat, nebo ukazovat kopec se kreslí na papír?

Vůbec první čmáraninka, to snad ještě ani nikdy papír nezkoušel...ztraceno v omítce...


Pro kreslící účely jsme natřeli stolek tabulovou barvou, když se přetáhne, tak to nevadí, ale stejně, když jsou pastelky volně přístupné, neubráníme se počmárání stěny, nebo hraček...ale mě se to tak líbí!!!(ale opravdu ho nenabádám, jen když si často hraje sám v pokojíku, jsem pak překvapená, co si vymyslel...)

...a na konec "společný projekt" ... obraz mouchy, co jsme "vyráběli" spolu, pro tatínka k narozeninám...



Co si o čmárání myslíte vy? (jen aby nám Kobliha nekreslil někde na návštěvě...)

4 komentáře:

  1. Já jsem proti čmárání po zdech. Ale moc se mi líbí ten tabulostolek a společné výtvarné projekty matka&syn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já nakonec jsem taky proti, pokud to tedy není krásné malování či kreslení na určitou plochu(napadá mě hezký příklad černošického a mokropeského nádraží...když se stěna nechá dětem...ale musí být dobrý koncept:))...na další projekty už se moc těším!zkusím si vést deník nových námětů a tipů...tabulostolek se zatím osvědčuje:)

      Vymazat
  2. u nas je to tak, ze kazde dalsie dieta cmara viac (najstasie skoro vobec). a uz aj 1,5 rocny damian dobre chape, ze sa kresli na papier, ale! stena (zed) je to prave. u neho nepomohlo, ani ked som tam nalepila velky papier. raz simon pokreslil cervenou fixkou velke obluky na stenu a kreslo - boli to drahy, kade sa budu plavit lode. to clovek vaha, lebo keby to bolo v nasom byte, nevadilo by mi to, inak vyborna tema na blog :) a este vdaka za jazveca!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)...dráhy pro lodě(a auta) jsou bezva...ale asi lepší odstranitelné:)já plánuji obnovit našeho skákacího panáka vyrobeného z lepící pásky-nalepené v chodbě na linu, tedy spíše upravit, právě na dráhy pro auta...nakonec Toník si po čárách panáka stejně jezdí s vláčkem-jako po kolejích:)
      Za jezevce nemáte zač, doufám, že se bude hodit:)

      Vymazat

těší mě!