sobota 11. října 2014

V e V l k o v i

...mám moc ráda pohádku o Červené Karkulce. Podle mě by se v něm mohly ty dvě stejně rády vidět! A barva v názvu pohádky a bábovka a les a kytička...no to mě baví!




9 komentářů:

  1. Tie Tvoje ilustrácie ma neskutočne bavia!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, moc. A s tou bábovkou v břiše:)!
    Zrovna dneska jsem vyráběla papírovou loutku, s hodně podobným kabátkem. U nás teď Karkulka frčí!

    OdpovědětVymazat
  3. Díky všem za tak milou reflexi, hned mám chuť víc kreslit!

    OdpovědětVymazat
  4. Toto je fakt dobrííí, to mě taky baví. Ty být samouk? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no chodila jsem tři roky k akad. malířce, pak jsem byla na výtvarném gymplu a pak jsem dva roky chodila na výtvarnou výchovu na karlovku, tam mě taky učili:)ale pak už jsme chtěli brzo děti, tak si kreslím doma.

      Vymazat
  5. Vždycky mě zajímalo, jak se tam mohla Karkulka s babičkou naskládat, aby pak vylezla s nepokrčenou sukýnkou. Tak - a už to vím, hezky si tam poseděly a dokonce ještě s bábovkou, no to jsou mi teda odhalení po tolika letech nevědomosti:-) Pohled na Karkulku takhle u snídaně mi udělal radost, jako malá jsem ji milovala a chodila za ní převlečená na karneval, děkuju :D
    Nádherná ilustrace!:)

    OdpovědětVymazat

těší mě!