čtvrtek 30. října 2014

P e s , K o č k a (pletení)








Pro "Karotčátka" do pokojíku. V šále a čepici pro mistra pletacích jehel a háčku. A já mám úžasnou nepřekonatelnou šťopkovou čepici! (modelka vám ji předvede lépe, původně jsem to fotila na koleni, ale to vůbec není ono a ach není tu není tu co by mě fotilo) (a tak krásně zabalený balíček byl vždy mým snem)(o cedulce a květině nemluvě)A psovi se nesmějou(!), je to moje první kresba psa v životě!(alespoň co si pamatuju, musím cvičit!) Snad se budou líbit. A jestli ne, tak jsme se zmýlili. :)pěkný pošmourný den!(taky máte neustále v hlavách nějakou vodrhovačku neustále neustále neustále?)(a pořád používat nevhodně závorky)...((:))

Kresleno na stejný retro papír jako medvěd a velryba, tentokrát barvy modré a lososové

4 komentáře:

  1. Tak tak, jo jo, taky taky - jen tak pěkně kreslit neumím:-(................
    PS: A jmenuji se Závorková (ty závorky mám v popisu práce!!!).
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já myslela, že, že že žže se jmenuješ zázvorková:)to je asi proto, že ho mám tak ráda!ale závorky jsou taky fain:)díky za návštěvu:)

      Vymazat
  2. Pejsek a Kočička :), jsou skvělí! A pejsek má nejlepší čepku :).

    OdpovědětVymazat

těší mě!