čtvrtek 16. října 2014

d o d a t e k

k pokojíčku: jo má moc holčičích prvků (kytičky v postýlce pro panenku, červený puntíky na tapetě...), ale mám vylepšení: vyhrabala jsem tyto autíčkové olejomalby, co jsem si na pohlednicích kdysi koupila. Ale kam s nimi? A MAKOVICE je nejvíc nejlepší luštění pro děti! Moc moc doporučuji všem školákům (i my velcí si rádi luštíme, protože to vyluštíme a ještě se něco dozvíme:)).






(měli jsme ji předplacenou minulý rok, jako malá jsem ji vždycky kupovala v divadle Minor, mají tam teď překrásný obchod s hračkami a knížkami...)

5 komentářů:

  1. makovice - absolutni souhlas, taky ji milujem (a stehynku s ogarkem rebusy tajne louskame!).
    pohledy uzasne.
    jo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my nemusíme tajně:)ale že nemůžu vyhrát velkou plynárenskou je jasné:)

      Vymazat
  2. A my máme stejné ikeové podsedáky. Ta látka totiž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já teď přemýšlím co s nimi, protože židle jsme pro starou předthonetku a lavici od dědy přesunuli na půdu...tak zatím na válení:)

      Vymazat
  3. A nejlepčí jsou z makovice tlusté speciály! Johoho! :o)
    J.

    OdpovědětVymazat

těší mě!