čtvrtek 14. srpna 2014

Z a h r á d k a ( jako na koni )



Koníka jsem před lety koupila na hrnčířácích v Berouně, kam se toto září snad určitě zase chystám, stál ubohé 200, což mi přijde neúměrné jeho kráse, ruční malůvce...Nemluvě o Nezvalově půvabné knížce Věci, květiny, zvířátka a lidé pro děti, s Trnkovými něžnými ilustracemi, v antikvariátu na Smíchovském nádraží...za 20. Není to nějak málo?

(Včera jsem byla po strašně dlouhé době v kině na Krobotově prvotině. Neviděl jste někdo? Hele já fakt nevím...vždycky, když shlédnu nějaký film, mám v sobě spousty dojmů, námětů k přemýšlení, hřejivý či jiný pocit...a u Díry zatím pořád NIC.)

3 komentáře:

  1. Ten kůň.
    Ten kůň.
    Ten kůň.

    Kdybych teď někdy v noci i spala, určitě by se mi o něm zdálo ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám že se spánek taky dostaví! Budu tam na koně číhat:)klidně bych zasadila celé stádo:)

      Vymazat
  2. Ten je fakt povedený, i jak mu rostou sukulenty z těla! :)

    OdpovědětVymazat

těší mě!