úterý 12. srpna 2014

T i s k n e m e S p o l u (na Vánoce)

Tak jsem vytáhla zase razítka a tiskli jsme s Tonínem, když Fí spal dopoledne. Na zemi, na linu, na baličák. Na některý jsem si teda nenechala sáhnout, stejně tak on si nenechal sáhnout na svůj. A dva jsme razítkovali spolu:)



 Otisky prstů jsou nejlepší razítko pro malý:)
 Vpravo Antonínovo vlastní.
 Trojúhelník plus prstíčky.

Od té doby, co fotím čas od času naše "výrobky" sem, má Toník potřebu strkat mi do objektivu svý prstíčky. Pěkně zamazaný:)

12 komentářů:

  1. Jů, tady se už myslí na vánoce, bezva:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Boží! Já občas balím do "vhodně vybraných" novin + červená mašle, ale asi to letos přehodnotím...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujem:)jo tak vypadaly naše minulý vánoce:)tedy zabalený do starých výtisků Ateliéru...jen mi někdy vycházely akty pro dědečka...a taky už mi došel. A noviny teď nekupujem, tak se nám do shránky dostanou jen reklamy a to nic moc:)

      Vymazat
  3. Na vánoce tyto balící budou nej, už se taky těším na vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky!:)hlavně jsem si dala(nebo tomáš mi dal?) předsevzetí, že dárky budeme co nejméně kupovat, nýbrž rukama budovat...to jsem na mě teda zvědavá. ale vlastnoruční vánoce zní moc hezky:)

      Vymazat
  4. Krása! Teď jsem obdivovala tisk u jiné blogerky. Tiskne na látku. Mráčky, kapky, křížky, trojúhelníky ... Takze mam pocit, ze ja musím taky!!! Jen nevím jak na to :-))) Možná je to ale lepší, nevěděla bych kdy přestat, kdyz ted vim, ze jde orazitkovat asi témeř vse ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně!musíš!Zajdi do výtvarnejch potřeb a kup:nejmenší rydlo na linoryt co mají, gumu na gumování značky Milan(ta se nám osvědčila) a polštářek s tiskací barvou(buď na papír, nebo na textil, nebo štětes a textilní barvu). nakresli si na gumu motiv tužkou, vyrej to, co chceš mít pryč, co chceš mít barevné tam nech. a pak už jen tiskni:)nebo taky můžeš místo gumy použít rozpůlenou bramboru a vyříznout nožem, ale to je pak jen na jedno použití:)

      Vymazat
    2. ehm no nevím, jestli to zní zrovna srozumitelně...třeba na kapku nepotřebuješ ani rydlo, stačí řezák:)ale určitě doporučuju na workshop k myyně:)

      Vymazat
  5. Je to jasný jako facka. Hlavně ten Milan :-))))) Díky Bohu, ze porad existuje. Ale zkusila bych to zatím s bramborou, pripada mi jednodušší do ni neco ryt. Krásná prace, opravdu.

    OdpovědětVymazat
  6. Šmarja, Vánoce... Už teď z nich mám osypky, jak intenzivně přemýšlím nad tím, že už bych měla pomalu začít s vánočníma produktama... Minulý rok jsem ještě den před odletem do teplých krajin (Vánoc je mi netřeba) odesílala objednávky :))).
    Ale papíry máte tuze krásné, jen co je pravda!

    OdpovědětVymazat

těší mě!