neděle 1. listopadu 2020

pokojíček na spaní a hraní

Na jaře jsme přestěhovali postýlky z pokoje s oknem k sousedům do pokoje na hraní.
Při vyklízení "ateliéru" jsem našla starou vystřihovánku od Joujou na kterou jsem kdysi kreslila Toníka s Františkem. Dokreslila jsem Josífka a přilepili jsme ji jako cedulku na dveře.
Toník si přál ryby, plakát kreslila Nastia Sleptsova pro nakladatelství Egreš. Postel jsme sestavili z palet a jeho rostoucí postýlku (poškozená ikea) zdědil Joska. 
František si přál spát v džungli, postupně mu k postýlce přesouváme rostliny z celého domu, z čehož mají myslím radost, protože mají jednak víc světla a laskavého zalévače.
Josef je naše první dítě co miluje auta. Pod poličkou má malý koberec, k blížícím se třetím narozeninám mu chystám větší, návod sem určitě přidám. Garáž je po dědovi, deka na kavalec kde uspáváme a asi od dvou v noci spíme(za ruku) je ze sekáče. Povlečení po babičce mých neteří, polštářky to je moje a the three trees.
Jotulky ještě čekají na komín. Komoda na knížky je ze stáje od kamarádky.
Výstava obrázků= tři provázky na hřebíkách(pro každého jedna) a kolíčky. Nevím jestli nutno dodat, že fotky jsou pořizovány těsně před bouří. Uklízet s dětmi je jako čistit si zuby a jíst u toho makový koláč. Přesto se snažíme vést děti k pořádkumilovnosti, možná i proto, že jsme tak chaotická domácnost.
A jo, k svátku si František přál palmu.
Na starém stole, vyrobeném z ikeabedýnek jsme natřeli pracovní desku, v kufříku mají výtvarné potřeby, pod ním časopisy(odebíráme Raketu a Ben já Mína).
Tužkovník jsme vyrobili z bedýnky od jahod a z ruliček od toaleťáku.
Na zeď teď věšíme prvňáčkovi písmenka, podle toho, jak se je učí ve škole, zas od Jany Nachlingerové. Křesílko popelnice, židličky bazar. Rybí závěs ke stazení na vrzkestazeni.blogspot.cz
Mumínci odjeli na maják.
Kafe od Andrey Tachezy na sluníčku.
Pyžamka zůstaly v teď již legovém pokojíčku vedle žen.
A ještě dvě vzpomínkové z minula.
Těšíte se na vánoce?

7 komentářů:

  1. Já nevím, jak to popsat, ty pocity už po první fotce.
    To je nádherné dětství, to je nádherné bydlení.
    To byl můj sen v tom starém domku v j.Čechách, který měl ta krásná zákutí v domě jako u vás.
    A teď bytovka a moderní věci, ale statečně sem cpu co se dá.
    Truhla po babiččinu bratrovi z 1.sv.v - to bude navždy královna tady.
    A to jak tvoříte s dětmi, to mi chybí.
    Zuzi, mám po Kubovi velký přebytek nenačatých temper vodovek voskovek atd, neudělalo by to klukům radost? Nedávno dostal velký kufřík, takže má taky.
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      My zdědili skříň výtvarných potřeb ze školky co rušila maminka, takže jsme zásobovaní na dloooouhou dobu:)

      Vymazat
    2. Tak to se ty zásoby dostaly do správných rukou.
      Kdepak máte vaši kočičí slečnu Miu?
      Zuzanko, vsadím se, že to znáte, ale třeba někdo ne.
      Naše oblíbené kino:-))
      https://www.youtube.com/watch?v=xOsXWkp1_BM
      Je to paráda:-)
      Magda

      Vymazat
  2. Moc pěkný pokojíček. Jakoby nebyl z této doby, myslím, že kluci budou mít moc pěkné vzpomínky na dětství..a těší mě, že nejsem jediná, co sbírá (zachraňuje) věci u popelnic 👍😊 Bára

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Jen jsem si teď teda vzpomněl, že nám ve škole říkali, že nemáme dávat rostliny do pokoje, kde se spí, páč ve dne sice rostliny kyslík vyrábějí, ale v noci ho spotřebovávají stejně jako lidé. No to já jen tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo taky se mi to vybavilo, ale spí se jim tam dobře a pod okny a z půdy profukuje😁

      Vymazat
  4. Mám radost,že jste se vrátila!Vždy,když si prohlížím vaše fotky,přijde takový příjemný klid,pocit domova.Asi tady na blogu nedostanete srdíčka,jako na instagramu...ale má to tu své kouzlo.Tedy pro nás,pro čtenáře.Blogy jsou milá místa ve ve/smíru :)Petra

    OdpovědětVymazat

těší mě!