pondělí 3. února 2020

Říjen

Vzpomínka na říjen. Cestou ze školky
 Frotáže jako podklady pro malování spících brouků.




 O budulínkovi ve školce. Tak lištička dostala uši, ocas...i hrášek.



 Oslavili jsme svátek.
 Josef nám cupoval pugéty (nikoli kočka)
 Taky začal milovat čtení.
 Kreslit jsem stihla jen pár loutek a veršíků do nedělní školy.
Zato jsme začali dost chodit do lesa. Každý pondělí nejmíň.

 Jo, Josífek začal i kreslit.
 A vůbec, začala jsem si dopo užívat nebo snažit užívat čas, který jsme najednou měli jen my dva sami pro sebe.



 Oslavili jsme 30 let našeho tatínka.
 Dokonce vyšel i jeden dopolední výlet do lesa jen ve třech. Jeden z mála opravdu šťastných dní vedle mnoha smutných.




 A teď mi připomělo, že jsme si na koláž nasušili spoustu listů.
 Františkovi jsem k svátku ušila kočičku s kolovýma šatama, co si přál. Ze lnu a plněnou ovčím rounem.
 A dost jsme pekli kynutá těsta.
 A byli nemocní.

 A dělali táboráky.

 Mamince jsem k narozeninám z moduritu uvařila loutku Ježíše.


 Na výtvarce jsme taky malovali skřítky.

 A našli domečky nad vodou.
Jedno vyspalý (rozespalý) miminko.







 Vzácný klidný chvíle u kreslení.
 A zase čtení knížek.
 A vaření hub.
A dva roztomilý obsahy košíků.

 Taky jsem si přestěhovala ateliér. A našla nějaký starý kresby.
Zdravíme naši pravidelnou čtenářku Věrku! Jsem zvědavá, jestli někdy dohoním čas a budu psát o přítomnu. Třeba jo!

Pamatujete si, jaký byl váš říjen?

15 komentářů:

  1. pamatuji, a dodnes mě jímá děs, byl bláznivý, rozlítaný, stehovavý, likvidační, deprimující.... jedna etapa života se úplně uzavřela a snad začala ta lepší.... pěkné pohodové dny Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhernej Jesus! A všecko. Myslím na vás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Byla to zábava, hlavně to vaření končetin:)

      Vymazat
  3. Jste nesmírně šikovná. Maska Liška, loutka, kresby s rozpoznatelným stylem.

    OdpovědětVymazat
  4. Z té první fotky prostě nemůžu. To je nepopsatelná paráda!
    Zuzi, u vás je tak krásně - lidsky, domácky, útulně.
    A tatínek oslavenec má triko s Tvým nebo synkovým dílem? Teď si nevzpomenu...
    Držte se,
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Triko je zrecyklované kupované vystříhané. Jo byl to krásný podzim, zvlášť když si to tak prohlížím v teple domova. A ten kopec je krásnej, jen škoda, že máme tak daleko les..za řekou.

      Vymazat

  5. Jaký byl říjen, už ani nevím. Musela jsem se podívat na blog - je to vlastně hezký mít to někde zaznamenaný...
    Páá. Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo!přesně proto se do toho ještě pořád pouštím.

      Vymazat
  6. Vaše loutky mám stále zapíchnuté na poličce ve džbánku. Děti nám s nimi na Štědrý večer zahrály divadlo. Byl to nejpěknější okamžik celého večera. Chtěla bych mít aspoń kousek Vaši vůle a tvořivosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi dělá takovou radost! A moje vule je vážně mizerná, já jsem takový lenoch, to jen tak vypadá. A tvořivost mi byla dána, moc mě to baví.

      Vymazat
  7. Asi byl deštivý a zablácený a trochu smutný, že už skončilo léto, ale ještě nepřišla zima. Mile je u vás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě pořád nepřišla zima..aspoň u nás. Tak už snad radši to jaro!díky:)

      Vymazat

těší mě!