pondělí 1. dubna 2019

Bydlíme!

Objev roku, nebo nejkrásnější kniha, pro nás tedy určitě tato. Koupila jsem jí, protože Jiří Dvořák. To, že obsahuje kouzelné průhledné folie a dá se tak měnit každý obrázek podle toho, co nás v ilustraci zrovna zajímá, jestli svět zvířecích(zelená folie, červená kresba), nebo lidských obydlí(červená folie, zelená kresba), jsme zjistili až po půl hodině listování. Tahle kouzla máme nejradši.









Jeho psaní miluji a moc. Jinak to popsat neumím, přečtěte si a uvidíte, nebo znáte ho ?!
 (fotky nic moc, ale v originálu je to takové kouzlo!)








No a že to jsou parádní barevné brýle jsem ani nemusela psát.

6 komentářů:

  1. Máme, taky jsme zrovna o víkendu prohlíželi. A dávám Ti za pravdu, ta knížka je výborná. Pár fotek jsem taky chtěla dát na blog, pak jsem ale včera nedřív dala přednost Myši, co hraje na housle... :-) Páá. Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si zas chtěla fotit mouchu Rudolfínu:) jen si tam dej pár fotek! Tvý fotky jsou překrásný! Ráda se podívám. Myslím, že si snad nekonkurujeme:-D. A myš co hraje na housle, to je něco! A F.P. připravuje další animák, juchů!

      Vymazat
    2. Já jsem to takhle nemyslela, spíš, že máme na knížky stejnou ruku. ;-) Páá. Kl.

      Vymazat
    3. já taky ne! no jasně! to je dobře:)

      Vymazat

těší mě!