pátek 11. března 2016

z hlubiny

po dlouhé době jsem něco dokončila...A3 plakát a nebo A3 omalovánky...do šuplíku, do pokojíčku...noříme se z hlubin viróz, angín a podobných nestvůr...nebo stvůr? Energie pomálu...šero...









Doufám že s tou zoologickou zahradou se také vesele dokreslím do konce!

20 komentářů:

  1. Krásný!!!! Zarámovat a na zeď s tím!

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásne! ..Zu. nech sa skoro vynoríte.ooOO°°oO...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já tu šeď léčím čokoládou, ale možná že bych spíš měla začít omalovávat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Plagát sa pekne vynoril z hlubin, fakt pekný:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé a bude na fleru? Tví ptáčci (k objednávce Karkulek) nám pípají v kuchyni:) https://lh3.googleusercontent.com/-iqgArEpLDIQ/VuWSBJ3ho7I/AAAAAAAAG7Y/SPKVsWdefbscSqRM-5Un31gP2c6UyOS2wCCo/s600-Ic42/5.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude!jakmile vypiluju vkládání fotek...což mi asi potrvá...ale hrozně se těšim, že tam obchůdek obnovím!:)to mám radost máte tam krásně!děkuju!

      Vymazat
    2. a taky jak by se ty plakáty nejlépe dali posílat poštou...asi v tubusu:)

      Vymazat
  6. Stoupám si do řady.
    A tubus - jo jo. Zvedne cenu balného, ale za nepoškozený plakát rozhodně stojí. A dá se pak ještě využít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)pár jich mám, ale fler odmítá mé fotky...nebo to je počítačem...huf. chtělo by to zařídit si obchod kamenný:)ale nevím, kdo by tam jako chodil:)

      Vymazat
    2. Mě se taky moc líbí, doufám, že na Fleru bude. Úplně ho vidím u kluků v pokojíčku. Krása krása....Martina ze severu

      Vymazat
  7. Krása - taky teď ulítávám na tuši a vodovkách...

    OdpovědětVymazat

těší mě!