pondělí 14. března 2016

našli jsme klobouk!(a nenechavou kuličku)

 Mám z toho hrozně velkou radost. Navíc zbrusu nový klobouk(který by myslím Šňupálek nenosil) zatím nabral starší vzhled, někde pod skříní...sojčí alias sokolí pírko se trochu umolousalo...ale už je to konečně on!
 šila jsem ho dva večery v prosinci...


 Františkovy nejoblíbenější knížky jsou trochu podivná...podivná věc na motivy muminích příběhů- juchů dobrodružství pro malé děti s velmi barevnými obrázky...ale stejně je máme rádi...
 taky nález...co to bude...


 Dej si do nosu.

Dej si do toho nosu! Kuličku...

8 komentářů:

  1. I loooove your "Nuuskamuikkunen", thats the finnish name of the moominfigure with the head. You have a really beautiful and inspiring blog! Greetings from Germany, Taija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks a lot! we love Nuuskamuikkunen- Šňupálek so much! Tobacco, tent, harmonica, pot with coffee:)
      Have a nice spring!
      Hi from Prague:)

      Vymazat
  2. U vás na parapetu se pořád něco děje

    OdpovědětVymazat
  3. Juchůůůů miluju Muminky. Proto se moje dcerka jmenuje Mia :-). Šňupálek se vydařil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krásné jméno!!!já si zas trochu myslela na Mínu:) Děkuju! A doufám, že se k nám do kin dostanou tihle!:https://www.youtube.com/watch?v=36npHwi2GL0

      Vymazat
  4. Zuzi,
    prosím, odtajníš, co to máte za pytlíky na saláty? Na první pohled je to něco jako pevnější fólie? Achjo, dvojtá okna to je slast....
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jó brzo taková mít nebudeme:)prosím tě jsou to pytlíky s kokosem-koupené v Albertu právě. Zalije se to vodou a je to. Ale viděla jsem, že se něco podobného prodává i v zahradnictví...s tím, že se to pak rovnou zasadí do země...

      Vymazat

těší mě!