sobota 17. ledna 2015

O kresbe, čo ožila













Moniko děkujeme! Pořád jsem v úžasu, okouzlená textem(Daniel Pastričák) i ilustracemi(Daniela Olejníková). O Bohu a stvoření...

6 komentářů:

  1. To je krásný. Ani jsem o téhle knize nevěděla, díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne a byla jsem jak opařená, když jsem si to četla:)

      Vymazat
  2. rado sa stalo! teda, ty si dobra, ze si to zmakla! daniel stale cosi tvori, napisal davnejsie aj ine rozpravkove knihy, tie sa vsak citaju tazsie. obcas sa da najst nejaky jeho text aj v brane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš zeptám se švagra:) Díky neutuchající!

      Vymazat
  3. Brďo, to vůbec neznám, ikdyž ty její ilustrace totálně žeru a sleduji její novinky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dost divné, že ti tohle uniklo že jo!:-D

      Vymazat

těší mě!