pátek 11. července 2014

s e n t i m e n t (a plány)

Balíme na prázdniny...a vyhrabala jsem kalhoty, co nosil Antonín před rokem...s dírou, co jsem chtěla zašít...a teď už zachvilku budou Františkovi:)

 Zvěčněno na pořád ještě nedošité knížce MLUVÍM.
 houpy
 svítí
 ham
 hop
 ale už je skoro hotová!
Nic není nemožné a čas utíká děsně rychle! Proto mě tak baví všecky ty inspirace, deníky, nápady...spřádám/střádám plány...tohle mě dostalo úplně nejvíc...to by se přece dalo! Nejnádhernější DŮM.
(já jsem nakonec asi proti tradicím ale s tradičním, tak bych nejraději postavila toto, spojené s maringotkou a koupelnou...prostě dům snů:))
A když ne domek, tak teda alespoň natočit animáč, co bude mít třeba takto úžasné titulky!(o hudbě nemluvě)
Pokud zrovna nemáte co, nebo se chcete podívat na zaručenou, trochu strašidelnou ale hlavně KRÁSNOU pohádku o sirotcích Baudelairových s Merryl Streep a Jimem Carrey (který hraje starodávného zlého amaterského herce- strýce Olafa, který ustavičně dětem usiluje o život), tak za sebe znovu, tisíckrát doporočuji!

Tak krásný týden přeju!(a dejte vědět, líbilo- li se vám tak, jako mě:)?

2 komentáře:

  1. ta knizka bude super! obdivujem, to nemoze byt nic ine, len vasen, ze to stihas. dom vyzera zaujimavo :) raz natocite taky filmik aj o maringotke a bude to hit youtube!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)jen kdybych si to lépe vyměřila!vášeň velká, času málo:)zdravíme na slovensko a moc na vás myslíme!:)

      Vymazat

těší mě!