čtvrtek 22. srpna 2019

posloucháme

 K prečítanému létu jsme se letos vůbec nedostali. Ale číst se nám daří docela pěkně. Moc jsem teď vděčná za audioknížky. Posloucháme a já mám přitom volné ruce na Josefa nebo domácnost. Kluci si k tomu většinou vezmou kreslení, nebo modelínu. Moc oblíbená je teď Lota z Rošťácké uličky.

 A pořád i Mumínci.

 Někdy se to povede a čte se i přímo.  (ostříhaný tatínek muminky)
 (babička na maringotce robota v divočině)
 A k téhle knížce jsme se dostali (konečně!) díky HBO s filmem "o velikém Kryštůfku Robinovi".
Taky si rádi děláme kino (s nejmladším bratrancem).

A já se dostanu ke čtení většinou ráno a večer. Ráno je nejmladší klidnější, tak si čteme třeba po snídani, večer už leží všichni tři v jednom spacím pokojíku v posteli a čteme druhou knížku na pokračování.

Jo a přes den i leporela, hlavně ta o mašinách, Josef začíná prohlížet, ukazovat a občas i něco poví.

O čtení se školákem a nějaké knihy, co se nám moc líbily zas někdy.

8 komentářů:

  1. Ten bratranec zaparkovanej za polštářem ale moc nevidí. :-)
    Taky hodně posloucháme a tvoříme... na youtube je třeba Hurvínek.

    OdpovědětVymazat
  2. Štyrom deťom sme čítali každý večer a potom modlili, cez deň počúvali nahraté rozhlasové hry na kazeťáku, cca 15 rokov:-)))))

    OdpovědětVymazat
  3. Josef už je zaparkovanej v pokojíčku jo?! Teda, klobouk dolů!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já se snažila dokud děti chodili do školky jim číst každý večer alespoň krátkou pohádku nebo dvě tři stránky dlouhé. Krásná byla knížka 365 minipohádek do postýlky. Teď ji chce ten náš druháček číst sám. Musí si ale počkat do ledna. Jinak skoro každý večer poslouchají cd pohádky - i ta moje 11 letá princeznička si je ráda poslechne. Mám jich docela dost - české, nakupované v Lidlu a namluvené známimi herci - Höger, Bohdalová, Šafránkova a další. I já si je ráda poslechnu, když jedem autem na výlet.
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nějakou podobnou knížku jsem měla!365příběhu o přírodě:) Namluvené knížky jsou poklad zvlášť pro znavené rodiče:)

      Vymazat

těší mě!